DRITTKJÆRRINGA har over 4000 lesere pga sinte menn.

Ja dere leser riktig. I dag ble innlegget jeg skrev i går som du kan lese HER  delt på Nettavisen. På Nettavisen er det mange mannlige lesere, å det sende lille Ida inn i løvens hule. Det lot ikke vente på seg før det hagglet  inn med ord som DRITKJÆRRING, grammatikk feil, stakkars mann som bor med meg, å mye som er mye være,men det never jeg ikke her. De anonyme meldingene har jeg ikke godkjent rett og slett. HER kan du lese de fine kommentarene. Disse er fine i forhold til meldinger på bloggen. 

Når jeg skrev innlegget i går var det for gøy. Det var fordi mange damer kjenner seg igjen i noen av disse punktene. Det var for å få frem latter og gjenkjennelse. Noe det også har gjort. Innlegget har blitt delt  179 ganger på Facebook fra i går til i dag. Jeg har fått masse kommentarer fra damer som kjenner seg GODT igjen. Tilogmed fra menn som tok dette med et smil. Som sa: der traff du spikeren på hodet. Jeg skulle i dag legge ut innlegg om damenes uvaner og ting menn irriterer seg over,  men det for vente. 

For jeg må presisere noe:  jeg tar ikke alle menn over en kam. Jeg skrev fordi det er ting som går igjen når vi damer prater sammen. Så dere menn som blir så forbannet å mener jeg tar helt feil. Mange kvinnfolk sier noe annet. De nikker, ler å sier akkurat slik er det. Hvem som har rett blir vel ord mot ord. Men jeg var ALDRI stygg mot noen. Jeg tok frem hverdagslige ting. Jeg blir helt fascinert over voksne mennesker sin evne til å lire ut av seg gugge og gruff bak en dataskjerm. Så til deg som virkelig hadde bestemt deg for å fornærme meg å kalle meg en DRITTKJÆRRING. Du tok skikkelig i sant? Lite viste du at den drittkjærringen du skrev til har morbus crohns. En sykdom som gir betennelser i fordøyelsessystemet, som fører til MYE diaré og doflying. Så for meg ble det ikke noe fornemmelse. Jeg har ledd over deres enorme engasjement. Dere har skrevet LANGE meldinger til meg på bloggen om hvor grusom jeg er, dere har diskutert meg opp og ned i kommentarfeltet på Nettavisen. 

En valgte å ta frem mine skrivefeil. Ikke bare en men flere ganger. At og/å var heeeeelt feil brukt. Jeg har dysleksi. Jeg har slitt meg igjennom skolen pga det å tro meg jeg gjør så godt jeg kan. Jeg har tilogmed skrevet det på bloggen så dere skal være litt greie med meg. Du avsluttet med en unnskyldning men la til: nå er å/og riktig stavet så å skylde på dysleksi var liksom ikke innafor! HALLO????? Utifra din profil på Facebook ser du ut til å være i en aldersgruppe hvor du kanskje har barnebarn? Håper du ikke sitter å dømmer dem like hardt over så små fille ting. 

 

Så til det jeg vil frem til her. Jeg skrev innlegget i går med smil om munnen. Jeg viste det kunne skape litt blest. Jeg er en blogger. Jeg jobber for å få fler lesere hver eneste dag. Hvem ler sist? Du som kalte meg drittkjærring, du som mente jeg var mannsjovonist eller du som syntes synd på mannen min? 

 

Jeg ble delt på Nettavisen. Jeg leses fast av 1000 lesere hver dag. I dag er det langt over 4000 til nå. Jeg tåler å være en drittkjærring, å jeg tåler å høre jeg er dårlig til å skrive. Men skuffa blir jeg, skuffet over voksene mennesker som uten å ha lest noe mer en et innlegg i min blogg velger å kalle andre mennesker stygge ting. Jeg vet det er slik, men kommer aldri til å godta det. Skjerpings folkens!!!!!! 

Å takk for at du leste bloggen min. Jeg beklager om jeg tråkket på noen tær. Det var ikke min intensjon. Jeg ville skape et innlegg folk kunne le av å jaggu fikk jeg det til. Skrivefeil vil jeg dessverre ha. Om du ikke klarer det så finn en annen blogg å lese. Jeg vil ta opp tema som kan irritere men på en skikkelig  måte. Innlegget om damene skulle komme i dag… 

 

Nå håper jeg noen nye lesere har fått øynene opp for crohnsglede. Som egentlig skriver om noe langt viktigere en menn, treningstøy, rot og rør. Jeg skriver om livet som alvorlig kronisk syk. Om du vil bli kjent med meg les tidligere innlegg. Mulig du forstår at jeg ikke er en så uvitende liten jenteunge som hater menn da. 

 

Ha en fantastisk tirsdag. Lik og del gjerne. Jeg vil gjerne tilbake på Nettavisen og andre sider. Men gjerne med  de tema som er mye viktigere en dette her.  Piiiiiiiiice out fra drittkjærringa 🙂 

 

#nettavisen #hets #blogglisten #bloggtoppen #drittkjærring #mannsjenist #lesere #latter 

21 kommentarer
    1. Hei. Jeg tenker at de som har reagert på det du skrev føler seg truffet av en eller annen grunn. Hvorfor skulle man ellers reagere hvis de ikke følte seg truffet? Unødvendig å kalle deg stygge ting, de burde heller gå i seg selv og reflektere. Kanskje du traff spikeren på hode og de hadde ikke noe fornuftig å komme med. Det sendte dem rett tilbake i barnehage alder. Så flott at du ikke lar deg påvirke av slike kommentarer.

    2. De som reagerer sterkest føler seg truffet;) det er allmennkunnskap! Og det var nettopp nyere forskning publisert i riksdekkende avis, at de som er opptatt av skrivefeil faktisk har styggere personlighet enn andre 🙂

    3. Det er bra du greier å ta det med et flir. Jeg har for lengst slutta å la meg overraske over hva voksne mennesker synes det er greit å skrive i kommentarfelt på internett, men trist er det like fullt. Selv om jeg er en person som lar meg frustrere mer enn underholde av akkurat den typen innlegg du viser til her, føler jeg jo ikke noe behov for å ty til kjipe personangrep. De må føle seg fryktelig små når de må trampe på andre for å hevde seg selv på den måten.

    4. R. P. S.: nettopp det. Man kan ha sin mening det kan alle. Jeg er for konstruktiv kritikk. Det legger jeg meg flat for og. Men dritt gidder jeg ikke ta i mot. Jeg sa ikke noe dritt til noen

    5. Innlegget i går var fantastisk. Jeg var en av de som delte det. Traff spikeren på hodet på noe og annet ikke. Ikke hør på disse halvgamle tullingene som mener vi damer burde ha løpestreng mellom senga, vaskerommet og kjøkkenet. Stå på du😊😊 jeg leser normalt ikke blogger så det at du har klart å lure meg inn på bloggen din 2 dager på rad er et under. Klapp på skuldra. Ha en fantastisk dag😊

    6. Du rocker Ida – jeg digger deg! Og vi kvinnfolk er neppe bedre enn mannfolka, du traff spikeren på hodet når det gjelder menn 😉

    7. Jeg leste gjennom hele kommentarfeltet. Jeg trodde å ta seg nær av ting og bli furt var forbeholdt kvinner (med mensen, alltid)? Jeg ELSKET innlegget og har vist det til alle venninnene mine. Vi relaterte oss herifra til månen. Og selv om det tok litt tid, innrømmet til slutt samboeren at han kanskje hadde en tendens til å kaste fra seg sokkene på merkelige steder og ikke alltid tenker på meg når han jobber overtid hele uken haha. Spesielt bra var kommentarene som påpekte skrivefeilene dine eller mente du hadde flere menn. Nordmenn er så informative altså! Du skriver en humoristisk, tøysete tekst og folk presterer å skrive så mye drit. Det er jo så latterlig! Jeg måtte personlig gå gjennom hele kommentarfeltet til nettavisen og svare alle de sinna kommentarene. De trenger å smile og å ta seg en bolle.
      Produser mer! Du er fantastisk! Stå på!!!

    8. Det heter Morbus Crohn, greit å stave egen sykdom rett ihvertfall. Ut i fra det du har skrevet på bloggen din hittil, så tolker jeg det som om du ennå ikke har blitt operert pga Crohn’sen. Har selv hatt sykdommen i over 20 år og vet veldig godt hva den dreier seg om. For meg virker det veldig overflatisk det du har skrevet på bloggen din, og er mer opptatt av likes, delinger og plassering på blogglista. Et tips er å lese bloggen til Crohnprinsessa (www.ingridanette.com), der får du virkelig innsikt i hvor jævlig Crohns kan være!

    9. Beathe Nielsen: jeg har skrevet blogg i 1 mnd!!! Jeg kan si så mye at jeg har vært kjempe syk. Å er fortsatt det. At du henger deg opp i skrivefeil viser mer om deg en meg. Å du, jeg skriver ikke blogg for å ha det værst!! Jeg skriver for å vise at selv om ting er jævelig kan man ha det bra. Jeg er 100% ufør. Det er det en god grunn til. Jeg har en journal lengere en de fleste men jeg har valgt å fokusere på mange ting i livet mitt som er viktig. Jeg kjenner Ingrid imellom sider på Facebook. Å vet at hennes historie er unik. Jeg syntes hun er kjempe flink. Men det finnes mange nyanser av en sykdom vet du. Å jeg skriver ikke kun om crohns det hadde blitt for mørkt. Jeg skriver om masse annet. Jeg råder deg til å lese andre steder en min blogg. Å du kan tro hva du vil. 🙂 jeg kommer til å fortsette å skrive uavhengig av deg å din mening. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg