ET LITE PIP FRA E18. :D

En liten snartur innom bare. Dagene flyr avsted og i morgen er jeg 16 + 0 av 40 +3 svangerskaps uker og dager. Rart hvor fort tiden går. Har mange tanker om dagen. 15 februar skal vi til Rikshospitalet på noe som heter organrettet ultralyd. Jeg går på medisiner for sykdommen Epilepsi som jeg ikke kan slutte på. Den har en minimal tjangs for og skade foster og jeg må derfor inn og sjekkes nøye av Norges beste eksperter i fostermedisin. 

Nå har jeg vært gjennom det samme med alle sammen og alt har gått fint til nå. Tenk om jeg er så heldig og får 4 friske og fine barn. Det burde kanskje beroliget meg men jeg blir mer og mer urolig for vært barn egentlig. Gleder meg veldig til og bli ferdig med det. Magen virker til og ha roet seg litt egentlig. Fortsatt en god del smerter men virker som magen er mer stabil. Nesten så jeg ikke våger og skrive det i redsel for et skikkelig tilbakefall. 

Men vi blogges mer senere i dag. :)vi er på vei til Sverige for påfyll av melkefritt og laktosefritt. Barna sitter og rocker i baksetet og jeg kjenner trøttheten siger på. Utenfor bilen snør det tett til barnas glede. 

 

Ha en god søndag. <3

Crohnsglede<3

Følg min Facebook side HER. 🙂 

Del om du har lyst, jeg skriver mer i kveld. 

#sverige #tanker #gravid #juli2017 #baby #kronisksyk #kroniker #mamma #4barnsmor #mittliv #minhistorie #påtross #blogger #blogg #foredragsholder #foredrag #crohn #epilepsi #revmatiker #ibd #helse #medisiner #svangerskap #melkefritt #laktosefritt #påtur #familie #foreldre #redd #søndag #dyslektiker

2 kommentarer
    1. Emma: åååh, det var utrolig pent sagt. Takk for pene ord. Som 32 åring og snart 4 barns mamma føler jeg meg nok ikke så veldig pen. Men det er ikke så viktig for meg heller <3 takk for gratulasjon og fine ord. Det varmet meg veldig. <3 må du få en fin kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg