Noen morgner blir jeg i senga..

God lørdag. 🙂 her ligger jeg, Med sminka fra i går. (FY!!)  Bruker litt tid i dag. Siste ukene har det vært lite avslapning å jeg er sliten. Sliter veldig med vonde ledd om dagen. Men vet slikt vær som vi har nå hjelper. Bare å smøre seg med tolmodighet. 

 

Mens jeg ligger i senga med vinduet oppe å hører fuglene som kvitrer, ser solens deilige stråler leke seg med bjørka rett utenfor, som begynner å bli lysegrønn av små museører (blad). hører jeg mine 4 fantastiske oppe. Hører Elida som stolt roper på pappa å han kommer springende. Ludvig som er treig av seg øver seg på å sette seg opp selv om dagen, å får utrolig mye støtte og klapping av oss rundt. 
 

Jeg hører Isak og Elida som spent lurer på hva vi skal i dag. Vi skal på stranda. Det er noe de har ønsket seg en stund å slike dager må nytes. Jeg er utrolig heldig. Jeg har noen å kjempe for. Jeg har en fantastisk familie som trenger meg. Det gjør det mye lettere å fungere, smile å trosse ting. Jeg vil oppleve alt livet har å tilby. 

Joda, noe må glippe men det viktigste som innebærer ungene mine det kjemper jeg for. Man glemmer ikke det vonde for all del men det er verdt å smile forbi. Opp å ta noen smertestillende, en varm dusj å ut å nyte livet. Blir jo ikke mat på meg før vi kommer hjem for å prøve å unngå uhell men det er jeg vant til. 🙂

Jeg ønsker alle dere som leser crohnsglede en nydelig lørdag. Se rundt deg, se på alt du har, lukk øynene dine å lytt til vårens deilige lyder. Kjenn solen som treffer annsiktet og gleden ved å få leve. Vi er heldige som kan gå ut i verden. Selv med forskjellige personlige kamper er livet verdt å leve. 

Blogges i kveld. <3

 

#morgenstund #lykke #glede # lørdag #sliten #familie #kjempe #crohns #crohnsglede #livet #vår #barn 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg