Min aller bestevenn er til å stole på. #sponset#

Jeg ble kjent med deg før jul for første gang. Å jeg ble så betatt, at etterpå har jeg trengt deg hver dag. Om jeg glemmer deg føler jeg meg naken å at noe mangler.  

Jeg har blitt kjent med mange av sidene dine å jeg digger alt jeg har prøvd.

 

Min bestevenn heter SOTHYS. Det er en hudpleie og sminkeserie jeg er stolt av å bruke. Å jeg kan virkelig stå inne for det. Produktene er drøye i bruk, de gir en god følese på huden å er virkelig en 3 barnsmamma sin bestevenn. I dag skal jeg la dere bli kjent med min favoritt. Det fordi jeg som mor og kronisk syk har blå ringer under øynene støtt. Jeg har merket så stor bedring ved bruk av SOTHYS soin regard multi-actions øye krem. Den gir mindre rødhet, hovenhet, fin mot små linjer og ikke minst mot de flotte blå posene. Stor forbedring rett og slett. 

Dette er virkelig et produkt som jeg lett kan selge videre med god sanvitighet. 

 

Jeg kommer til å ta for meg forskjellige produkter fremover fra fantastiske SOTHYS. Jeg er jo over gjennomsnittet inntrisert i hudpleie. Var jo det jeg studerte når jeg ble syk. Jeg har prøvd masse dyre hudpleieprodukter men dette er en favoritt. 

 

Nå kan du vinne min bestevenn. Øyekremen vil det bli en giveaway på nå de nærmeste dagene så følg med. 🙂 

Om du vil lære mer om produkter så er link her SOTHYS 

Følg og SOTHYS Norge på Facebook. 

#sponset #sothys #sminke #produkt #reklame 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg