Crohnsglede har flyttet til crohnsglede.no

Etter mye tanker og der crohnsglede gikk fra å være ren blogg til noe mye større besluttet jeg å starte opp Crohnsglede.no på eget domene. Jeg vet det har vært stille fra min side her på bloggen men Facebook siden har vokst og fortsetter å vokse. Jeg har vært aktiv med foredrag og prosjekter innen kronisk helse. Jeg har jobbet som konsulent og skal jobbe mye mer fremover. Høsten som kommer vil bli veldig spennende. Jeg gleder meg til å fortsette med jobben for en bedre kronisk fremtid for oss med IBD og alle andre kronikere.

 

Takk for meg her på blogg.no. Det har vært fantastisk. Jeg legger ikke ned bloggen enda da jeg har en jobb med å få kopiert alle innleggene. Men når den tid kommer blir det annonsert på min nye nettside.

 

Velkommen inn på min nye nettside. Trykk her!  om det ikke virker: https://www.crohnsglede.no er direkte linken.

 

Takk for alle fine samtaler og bekjentskap, håper vi sees igjen på min nye siden

 

Vennlig hilsen Crohnsglede – Ida. <3

 

#nyttdomene #crohnsglede.no #nystart #takkformeg

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg