Har du planer for verdens IBD dag? Vel, det har jeg å jeg håper du vil dele den med meg. <3

I dag har dagen gått ubeskrivelig fort. Så fort at jeg har måttet lagt planer litt bort. Men likevel må jeg innom og innformere om at det nå vil bli mulighet til å høre en litt forenklet versjon av mitt foredrag. For mai (19 for å ha den eksakte datoen) feires verdens IBD dag over hele verden. LMF skal feire dagen 2 mai og der skal jeg bidra. Jeg gleder meg veldig både til å prate litt og også til å kunne bidra med mine tanker i forhold til årets tema som er utdanning og skole. 

Jeg kommer tilbake til hvordan DU kan bestille plass og håper jeg vil se mange av dere der. 

 

Mer info kommer men ville bare dele med dere. 

Jobber også med noe annet spennende saker om dagen som virkelig jeg brenner for. 

Crohnsglede – Ida <3 

Delinger settes pris på. 

Følg min Facebook side HER

3 kommentarer
    1. Doc&Dask: Ser den. Jeg håper ALT går min vei for og si det slik. Jeg bruker bleie om jeg må, ja jeg kødder ikke! For meg å fortelle min historie og bidra til å bevistgjøre en viktig sak er verdt det. Håpet er å slippe men jeg er ikke i en super periode selv. Men kjære Doc§Dask, Om du har en fin form er det jo utrolig koselig om du dukker opp. 🙂 Om du er medlem av LMF mener jeg at det er gratis. Trøsten er at dette vil bli filmet og sent ut så du får uansett tillgang til dette. 🙂 Ønsker deg en god kveld og HÅPER du blir bedre snart.

    2. Er nok mye på reis selv i sommer, har kjøpt større campingvogn med bedre dofasciliteter, så da blir det enklere å reise land og strand 😉
      Akkurat nå er det ei influensa som nekter å slippe taket, bakteriene i magen sloss med virusene om hvem som var her først :p hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg