HAPPYBOX BLE ET LITE PARFYMERI, MIN HVERDAGSLUXUS VIL JEG ANBEFALLE ALLE KVINNER.

#SPONSET#

Som dere vet er jeg sponset av happybox. Det er et fantastisk produkt som jeg er utrolig stolt av og få være sponset av. For det er virkelig et produkt jeg ELSKER. denne utgaven har de virkelig overgodt seg selvfulstendig. For for en pakke med fantastisake produkter. Jeg har prøvd, kost meg og virkelig hatt tid til og nyte produkter av beste kvalitet. Håret mitt ser FANTASTISK ut etter en shampo og balsam jeg aldri har opplevd maken til. Og det beste av alt er jo at disse er i fulle størelser. 

 

Men nå over til det mest fantastiske av det fantastiske denne utgaven. For hvor mange ganger har ikke du ønsket og finne den perfekte parfymen? Hvormange ganger har du ikke trodd du har funnet den etter intens lukting i parfymeriet og tilslutt tar du den du tror er best. Når du kommer hjem oppdager du at lukten ikke var perfekt likevel. I denne utgaven får du nemmelig 14 (!!!!) parfymeprøver fra et nytt og fantastisk parfymemerke som heter COMMO. Nå har du muligheten til og i fred og ro prøve parfymer og finne din favoritt i fred og ro i ditt eget hjem. Jeg må si at det og velge favoritt ikke var lett, for av disse 14 var det kun to stykker som ikke falt 100% i smak. Med andre ord, dette er fantastisk. 

 

Min favoritt landet til slutt på nr 10 med navn AURORA. duften passer meg perfekt og jeg har fått så mye skryt. Robert har gått og luktet på meg og sagt at den parfymen er helt nydelig. Commo er innspirert av skandinavisk disign og levesett. 

i tillegg til det som er nevnt er det MANGE fantastiske produkter. Nå i vinterkulden sliter jeg med utrolig tørre hender, i pakken lå det en stift som har reddet mine tørre og sprukne hender.  Gå inn på Happybox.no HER og bestill din pakke du også. Du vil motta fantastiske pakker med nydelige skjønnhetsprodukter til en verdi av 1500 kr og til en virkelig GOD pris. ( sjekk nettsiden) Som mamma til snart fire og kronisk syk er min hverdag travel derfor er denne happybox`n som kommer rett hjem i postkassen helt fantastisk. Og hvem liker ikke hyggelige overraskelser i posten? Jeg vil presisere at jeg ALDRI kunne reklamert for noe jeg ikke står 100% innenfor. Dette er virkelig noe jeg kan gå god for. 

 

Crohnsglede<3

Delinger settes pris på. <3

Følg min Facebook side HER. Jeg skriver om livet som kronisk syk, mamma til 3 og gravid med 4 mann. Jeg skriver om oppturer, nedturer, håp og livsglede påtross av utfordringer og motgang. Livet er fantastisk om du leter etter det fantastiske. 

#sponset #happybox #commo #fantastisk #parfyme #favoritt #skjønnhet #kvinner #retthjem #shampo #balsam #anbefalles #skjemdegbort #tips #hverdagsluxus #kroniker #mamma #gravid #blogger #blogg #foredragsaholder #foredrag #mittliv #min historie #påtross #opptur #nedtur 

6 kommentarer
    1. Ser ut som fine produkter! Jeg ligger her i sengen og blar meg gjennom mange av de gamle innleggene dine. Det er spennende og motiverende å lese. Jeg har et spørsmål. Jeg har ulcerøs kolitt og skal for første gang til spesialist på sykehuset om en uke. Hva pleier å skje? Hva kan jeg vente meg? Har ikke fått beskjed om å forberede meg på noe, så jeg vet liksom ikke hva som skal skje. Jeg er kjempe redd for å få nye medisiner, for jeg er så redd for alle bivirkningene. Samtidig virker ikke de medisinene jeg går på nå, og jeg kan egentlig ikke fortsette sånn som dette. Dette ble litt langt, men trengte å få det ut til noen som kanskje forstår..

    2. Marie: hei kjære deg. Beklager sent svar. Det du kan forvente deg er en samtale om hvordan du har det, blodprøver, besvare spørsmål og eventuelt legge en plan for behandling. Også vil du mest sannsynlig få med deg utstyr til å ta avføringsprøve. Det får i allefall altid jeg. Bare og ta kontakt på Mail eller Facebook om du lurer på noe. Stor klem, og lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg