FOR ET ÅR DET HAR VÆRT, TAKK FOR STØTTEN I 2016!

For et år jeg har hatt. Tenk at året 2016 nå snart er over og et nytt år venter for nye eventyr. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi forestilt meg at bloggingen jeg begynte med i april skulle føre til så utrolig mye spennende og bra. For når jeg begynte og blogge var det jo mest for og få utløp for hva jeg har skjult for omverden i 15 år og ikke minst et lite håp om å kunne være til nytte. 

Til nytte fikk en betydning jeg er så utrolig glad og stolt for. En liten oppsummering av 2016 er på sin plass. Jeg har vært intervjuet i Allers, VG, lokalavisa øp og fordøyelsen, . Jeg har hatt kronikk i Dagbladet ved to anledninger og jeg har vært delt på nettavisen utrolig mange ganger, jeg har fått være med Takeda på et eventyr innenfor IBD som heter “in their shoes”, og jeg har fått holdt flere foredrag om min livshistorie, om håp og om å leve på tross av utfordringer. 

 

Ikke minst har jeg fått dele mine blogginnlegg, med tusenvis av lesere. Jeg har fått meldinger, mailer og kommentarer som har varmet meg og gitt meg mot til og fortsette og skrive åpent og ærlig om det som er vanskelig og sårt. Nemlig det å være annderledes i et sammfunn hvor det ikke er plass til de som ikke passer inn i boksen “normal”. Jeg har så utrolig mye jeg har lyst til og utrette og jeg har så vidt begynt i kampen om å sette kronikere og uføre mer på agendan. 

Å stå frem har gitt meg utrolig mye gode tilbakemeldinger og ikke minst mye glede. Dessverre har det også gitt meg hodebry ved mye negative kommentarer og trusler. Men jeg vil ALDRI stoppe og kjempe den kampen jeg selv ønsket at noen våget og ta for meg når jeg var ny diagnosert og livredd. Jeg ønsker og være den som kjemper, den som aldri gir opp og den som roper ut om forandringer. 

 

2017 er allerede full av spennende oppdrag og jeg ser frem til og kunne fortelle dere mer om det over nyttår. Nå vil jeg bruke noen linjer på og takke dere som står ved min side gjennom tykt og tynt, dere som leser, kommenterer, tror på meg og kjemper med meg. For dette er en utrolig tøff kamp, og en ensom kamp til tider også. Og jeg er en person som ønsker at ting skal skje nå, derfor er det godt for meg å se tilbake på alt jeg faktisk har fått til på dette året. Mye av dette er jo takket være delinger, at dere leser og engasjerer dere. For uten lesere stopper det hele opp. 

Jeg vil ønske dere et fantastisk nytt år, og gleder meg til det nye sammen med dere. Takk for at vi sammen kan være der for hverandre. Takk for at dere tror på lille Ida og hennes hårete drøm om en bedre fremtid. I morgen deler jeg en liten kavalkade over de mest leste og mest engasjerende innleggene for året som var. Feire med måte i kveld, jeg seiler inn i det nye året med mine 3 barn, mann og gode venner. 

GODT NYTT ÅR!!!

 

Crohnsglede<3

Følg min facebookside HER.

Jeg setter selvfølgelig stor pris på delinger også. <3 

Jeg har et motto, det umulige er mulig om du tror på det umulige. Det har jeg fåt bevise i 20016, og jeg vil bevise det enda mer i 2017. Jeg fgleder meg til og dele oppturer og nedturer og ikke minst ta opp tema som er vanskelige men viktige. Bort med tabu og skam. Inn med hverdagsglede, troen på et godt liv og vise at vi kan ha det godt på tross av våre utfordringer. det er kun tankene som stopper oss. <3

#nyttår #kroniker #vg #dagbladet #nettavisen #allers #kronikk #fordøyelsen #helse #blogger #blogg #takeda #intheirshoes #foredrag #foredragsholder #mittliv #minhistorie #påtrossav #crohn #crohnsglede #fuckcrohn #ibd #lmf #stolt #takknemlig #rørt #umulig #mulig #jegkan #ydmyk #fighter #crohnsafighter #kjempe #fokus #ufør #aldrigiopp #livsglede #østlandsposten

6 kommentarer
    1. Takk for at du er en talsperson for oss kronikere😊Begynner å få et håp om at vi skal bli hørt og respektert som mennesker vi også😊Ha et knallgodt nyttår🎉🎉🍸🍸😊

    2. Beate Røstad Fagerås: ååååh, takk for en fin kommentar. Det er meg en glede å rope litt for oss alle. Håper 2017 blir slik jeg ønsker med enda mer fokus på verdighet, livskvalitet og gode liv på tross av sykdom. Jeg skal bruke mulighetene jeg har så godt jeg kan og fortsette mot målet. Et godt nytt år til deg også. <3 takk for at du skriver til meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg