NÅR FORTIDEN LEGGER SEG SOM ET SLØR RUNDT LIVSGLEDEN…

Nok en dag er over og jeg har mange ting og tenke på. November har fra jeg var 8 år gammel vært en spesiell og angstfylt måned. Skal skrive litt om det i morgen. Samtidig har jeg en kropp som kjemper i mot meg, flere ting jeg må forberede meg til og ikke minst masse jeg vil engasjere meg i. 

 

Men det er november. Jeg har så mye og glede meg til, så mye spennende på gang samtidig som jeg er her og nå i et slags vakum. November vakumet. Jeg vet det går utover bloggingen min, men jeg forklarer litt mer i morgen. Jeg har nok mange erfaringer i livet som har gjort meg til den jeg er i dag. Erfaringer som har gjort meg til meg. Men det har kostet. Det har kostet så ubeskrivelig mye og over vinne alt jeg har vært igjennom. 

Jeg skrev noe til min far for en god stund siden. Og november for meg handler mye om nettopp min far. Pappa har for meg vært et forbilde fordi han har trosset så mye i livet sitt. Han har gitt meg en stahet og et ønske om og trosse spådommer, følge hjertet sitt og kjempe! 

 

Derfor ønsker jeg at dere tar dere tid til og lese dette her i dag. Et innlegg skrevet til en jeg er glad i men som i kveld jeg også tenker kan handle litt om meg. For vi er verdt mer en vi tror. Og ikke minst når vi ser på oss selv som svake så er det ofte slik at sannnheten er rakemotsettningen. For vi med mye i  bagasjen har grunn til og være stolte. Vi har overvunnet så utrolig mye. 

Les min hyllest til min far, også blogges vi i morgen. En klok  mann sa til meg: den som gir seg har tapt og det har prentet seg i meg. 

 

Les innlegget som heter: DU ER STERKERE EN DU TROR HER.  

Det vil gjøre at dere forstår at jeg har det litt tøft samtidig som jeg også kjemper for og jobbe meg igjennom det. For disse tornene på en tornete stilk varer ikke evig. Snart kommer denne rene stilken som er verdt og kjempe for. 

Må natten bli god for dere alle. 

 

Crohnsglede<3

følg min Facebook side om du har lyst til og lese mer av meg. Bloggen er om mitt liv og mine utfordringer i livet. Om ønsket om og bidra i samfunnet, gjøre noe nyttig og kkke minst hjelpe andre. Facebook siden finner du HER. Jeg er dyslektiker så skrivefeil vil forekomme. 

Delinger blir satt stor pris på. <3

#crohn #crohnsglede #crohnfighter #fighter #angst #barndom #mittliv #minhistorie #vårkamp #kroniker #syk #opptur #nedtur #november #epilepsi #revmatisme #ibd #helse #vondt #tøft #pappa #stolt #rørt #foredragsholder #dyslektiker #blogg #blogger #påtross #sterk #svak 

7 kommentarer
    1. Kjære venn 💞
      Du er sterkere enn du tror, november er og vond for mine kroniske sykdommer, mye fuktighet og dryss av kulde…
      Ikke prøv å være noe du ikke vil, min erfaring tilsier nettopp dette!!!
      Den uka jeg ikke er mamma ….går i masse hvil og noen ganger soves noe ekstra og. Jeg tillater meg dette, vi er ikke svake mennesker ;bare et maskineri som har svake batterier til tider 💪😇🤗😝
      Klem fra Siri

    2. Navn: Spennende. Holder nemmelig motivasjons foredrag selv. 🙂 men jeg mener det er viktig og tilate seg og kjenne på følesene sine og gi rom for de dårlige dagene også 🙂 Skal sjekke deg ut. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg