ENDELIG VAR SØNDAGEN HER. <3

Vinnerene av givaway’ne er trukket. #sponset#

Både her på bloggen og på facebook siden til Crohnsglede er nå vinnerne annonsert.  Jeg gleder meg til å sende ut to fantastiske happybox’r til heldige vinnere. 

Vinneren her på bloggen ble: Jeanette. 

Jeg brukte pretty random, som er en app som tar telfeldig tall. 

Tusen takk til alle som deltok, både her og på Facebook. Om du deltok på Facebook konkurransen også, ligger vinneren ute på siden nå. trykk HER for å gå direkte til siden. Jeg kommer til å gi bort fler happybox fremover, så lik siden på Facebook og følg med. 

Jeg har hatt en fantastisk helg og skal blogge om det i morgen. Men nå er det hvile og tv som gjelder. Borte bra, men hjemme best er det noe som heter. 🙂 Ønsker dere en fantastisk søndags kveld. Og til vinnerne: GLED DERE! 

Om du ikke vant så ikke heng med hodet. Jeg har flere bokser på lager. <3

Crohnsglede<3

#vinner #annonse #konkurranse #happybox #premie #gøy #facebook #crohnsglede #givaway #takknemlig #glad #gibort 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg