NETT TROLL TIL BESVÆR….

Etter en slitsom uke passet det perfekt og komme frem til hotellet. For denne helgen er det kun mamma, pappa og Elida tid. For Elida og jeg skal på Markus og martinus konsert i kveld. 

Jeg har selvfølgelig tatt alle forhondsregler men våknet med en mage som var ganske på lag med  meg. Jeg som vanligvis ikke spiser mat om jeg skal steder hvor toalett er vanskelig, har jeg tatt tjangsen. For formen er relativt god.  Bare ledd og muskler som krangler nå. 

Jeg har tatt imodium i høydose i dag noe jeg gjør når jeg skal slike ting. Jeg krysser fingre for at formen fortsetter utover dagen. Jeg har troen. 

Stikker bare en liten tur innom for og minne om konkurransen her på Facebook HER er blogg konkurransen og HER er min Facebook side hvor konkurransen ligger litt ned på siden. Premien er skjønnhetsprodukter til en verdi over 1500 kroner (sponset). Bli med på begge og ha større vinner tjangser. I morgen trekkes en vinner på begge sidene. 🙂 

 

jeg ønsker dere en fantastisk dag. Jeg har tenkt mye på hvor stygge mennesker er etter at en person som hadde lest om meg i Dagbladet, googlet meg og skrev vonde og stygge påstander om meg. Påstander om at jeg lyver, at min historie er usann og at jeg bruker uføre for og få lesere. Han sa også jeg var så opptatt av klikk at jeg var villig til og fare med løgn for og bli kjent. 

Jeg sperret mannen men han laget seg falsk profil for og igjen skrive på min Facebook profil. Dette er det første skikkelige møte med nett troll for min del. Og at han går så langt som å Google meg og skrive på min profil gjør meg skuffet og sint. Skal dele med dere senere. Men vil si at jeg lyver ikke. Min historie er selvfølgelig sann,  noe min familie kan støtte opp under. 

Jeg kunne ALDRI funnet på noe for og få noe å skrive om. Jeg skriver ikke for klikk, jeg skriver for og gi informasjon. Noe jeg også beviser ved å skrive for Dagbladet, for jeg får ikke et eneste klikk eller noen ting for det. Bortsett fra fokus på tema. Og det er det viktigste. Jeg har nå valgt å sette min Facebook profil privat. Jeg kommer ikke til og legge til noen venneforespørseler uten at vi har en relasjon. 

Jeg lar meg ikke knekke av nett troll men vil beskytte meg så godt som mulig. 

Husk alle har en historie. Vi har ingen rett til å mene og synse om andre. Vi kan konsentrere oss om oss selv. 

Blogges senere. 

 

crohnsglede<3

delinger blir satt pris på. <3

følg min Facebook side HER. Setter pris på om du følger siden min. 🙂 jeg er dyslektiker så skrivefeil vil forekomme. 

#crohn #crohnsglede #blogg #blogger #annonse #samarbeid #givaway #kroniker #syk #nettroll #epilepsi #påtross #helse #ibd #minhistorie #mittliv #fremtid #tøft #løgner #facebook #fighter #crohnsfighter 

14 kommentarer
    1. Enig med øverste kommentar her… veldig mye fokus på hvor syk du er, og skjønner godt at folk stiller spørsmålstegn ved dette når du tross alt gjør alt du gjør – hva med å bruke den energien på jobb?? Og om du holder deg på topplista og annonsepenger begynner å renne inn, håper jeg du er klar over at det er et tak på hva du har lov å motta ved siden av trygd??

    2. Kjære gode , snille ida 😊 han dere luringen som skriver der over her inne nå at han er lei, betyr bare at han er misunnelig og skulle ønske at d var han som var så populær og dyktig som d du nettopp er.
      En må bare unnskylde vekommende for mangel av sosial intelligens, lav empati og forståelse for hva mohncrons er for noe.
      Jeg vil lese masse!!! Om dine utfordringer, hvordan livet som fighter hos nav fungerer og hvordan sykehus opphold er på godt og vondt.
      Neste innlegg fra deg håper jeg retter ekstra fokus på nav og magen så skal du se at du snart er topp 1 på lista <3 😀😀😀😀😀💪
      stoor crhonglede klem til deg ☺
      Håper du får en magisk fin helg i oslo og på konsert 😊😊
      Heier på deg !!! <3

    3. Alda: haha, om du leser innlegg då ser du hvordan hverdagen er på godt og vondt. Oppturer og nedturer. Jeg har enda ikke fått utbetalt 1 krone Pga bloggen. Men jeg er fult klar over taket. 😉 jeg skriver 1 time hver kveld…det orker jeg å gjennomføre. Fra min egen stue… tror ikke du har lest mye av bloggen min egentlig…

    4. Ida stå på, og hev deg over slike kommentarer som det første her, som verken står fram med navn eller noe. Og til deg ANONYM som skrev det innlegget, kvifor følger du ein blogg som du er lei av å lese det og det. Og bloggen har faktisk navnet Chronsglede. Veit du kva Chrons er? Foreslår at du lat ver å bry deg om denne bloggen, og tviler på at hovudmålet til bloggeren her, er å komme på topplisten. Men heller setter fokus på å det å ha en kronisk sjukdom, familie etv, utfordringer i kvardagen. Så eg fåreslår ANONYM at fu heller finner deg ein anna blokk, men temaer som du kan ha glede av, så slipper du bli lei å komme med slike usaklige og meiningslause kommentarer. Få deg et liv.

    5. ALDA……. kva energi? Krever det så masse energi å sitte en times tid om kvelden, ofte da gjerne også fra toalettet. Ar ho heller burde brukt energien på jobb? Kva energi har ein med slike sjukdommer? Og hvilken arbeidsgiver vil evt ansette ei/ein som sitter på toalettet stort sett hele dagen. Fortell meg om denne energien som du meiner Ida har, som ho kunne brukt i ein jobb? Tørr du ta utfordringen ALDA.?????
      Og kjære Ida hev deg over folk som er sjalu og misunnlig. Dei burde godt i skammekroken og stått, helst blitt der. Under Dere alle ei kjempe fin helg i Oslo. Så snx me. Og husk hev hodet, over dei mindrevitende i samfunnet ang dette…..<3

    6. Jeg har skrevet et innlegg som har litt om sykdom å gjøre, og allerede nå har jeg fått hatkommentarer, som bare mener jeg klager fordi jeg ikke føler meg helt 100% 😛 Folk liker alltid å sitte på sin høye hest og dømme andre, uten å kjenne de eller å vite noe om dem. Det å sette seg i andres situasjon og forstå hva de går gjennom er tydeligvis veldig vanskelig 🙂

    7. kim: takk Kim. Ble voldsomt mye nå. Jeg har bestemt meg i samråd med Robert og kun godkjenne kommentarer med navn eller Mailadresse. Anonyme vil jeg ikke godkjenne lenger. (Heller ikke de som er direkte jævlige.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg