NÅR MANNEN TAR STYRINGEN.

Hei, kjære lesere. 🙂 

jeg må oppdatere litt, fordi jeg må skryte av han jeg lever med. Dere husker kanskje innlegget jeg skrev for 2 uker siden? Om bryllupet som ikke ble slik jeg hadde trodd? Om du ikke har lest det kan du lese det HER. For selv hvor mye en kroniker kan planlegge, har vi ingen kontroll. Bryllupet for to uker siden ble tøft for meg å takle. Jeg gikk på en skikkelig smell.

 

I morgen er det bryllup igjen. Å vet dere hva? Min kjære har fikset hotell i byen vi skal være i bryllupsfest på. Slik at vi ikke trenger å være avhengig av noen når vi må hjem. I tillegg drar vi bort fra vårt eget hjem, noe som gjør at jeg ikke har noe å gjøre her. 

Robert kjenner meg så godt. Vi leverte barna til svigerforeldre å tante og onkel. Så dro vi på park hotel i Sandefjord. Her blir vi frem til søndag! Nå skal jeg krype i sengen for en god natt søvn. I morgen skal jeg ha god tid til å pynte meg, å gjøre meg klar til fest. 

 

Jeg har ingen garanti på hvordan det kommer til å gå i morgen. Men jeg vet at jeg har min wingman. Han som leser meg som en åpen bok, som bare vil at jeg skal ha det godt og som krever at jeg tar hensyn til meg selv. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har Robert. Han er unik, god, ærlig og veldig løsningsorientert. 

Jeg håper jeg kan oppdatere bloggen på søndag med bare gode nyheter. Men jeg er forberedt på det motsatte,  og skal uansett nyte denne helgen. For livet kommer ikke, livet er! Å vi er selv ansvarlige for vår egen lykke. 

Nå er det natta herifra. 

Crohnsglede. <3

Delinger blir satt pris på. 🙂 Du finner meg på Facebook, Instagram, Twitter og snap under navnet crohnsglede. Legg deg til om du har lyst. Jeg er dyslektiker, skrivefeil vil forekomme. 

Ønsker dere en god  helg. 

#takknemlig #robert #kjæreste #hotell #park #bryllup #foreldre #barn #fri #sove #kroniker #håp #livet #nå #helg #crohns #helse #ærlig #drøm #fest #festbrems #figther #crohnsfigther #crohnsglede #blogger #blogg #syk #livsnyter #livsglede 

3 kommentarer
    1. Kos dere i bryllup i helgen!
      Å nyt alenetiden på Park. DU er heldig som har en så flott mann!
      klem fra meg

    2. Håper og ber om at du får det like gøy som forrige bryllup, men at du reiser hjem når DU ønsker det og ikke Crohns vil… <3 masse klemmer til deg og din wingman 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg