INNIMELLOM ER NOK, FAKTISK NOK.

Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne flykte bort litt. Ikke fordi jeg vil flykte fra det jeg har, ikke missforstå, men fordi jeg skulle ønske å ha tid til meg. Nå har det gått i barn og gjøremål i mange måneder. I går var alle tre barna hos svigermor å da skulle en tro at jeg kunne bruke tiden på meg kanskje? 

 

Men slik var det ikke. Vi hadde barnefri fordi Robert arrangsjerte utdrikningslag. Han har jobbet med dette nå i lang tid, og for å komme i mål sa jeg gledelig ja til å hjelpe til. Kl 06.30 startet dagen i går. Fra da gikk det i ett. Vi hadde kokk som fikset mat men alikevel er det mye jobb. Når maten var ryddet bort, snax var satt frem og oppvaskmaskinen i full gang tuslet jeg i seng. Med bok og varmeflaske lå jeg i senga helt i fred. 

Hørte gutta storkoste seg å det var da jeg begynte å tenke. Herlighet å jeg ønsker meg litt alene tid. Tror faktisk jeg kunne klart en helg alene på hotell jeg nå. Kunne gå på do når jeg vil (alene), spise når jeg vil, dusje alene osv… En helg uten noen som krever noe av meg. Mest sannsynlig hadde jeg kjedet meg noe grusomt i løpet av dag 2. Men en gang skal jeg få gjort det. En alene helg. 

Nå står nok en kjæreste helg høyere på ønskelista altså men som mamma til 3, husmor og kronisk syk må det være lov å ønske seg en pause innimellom? 

 

Skriver mer i morgen. Dagen har blitt brukt til opprydding å være med ungene. Så nå er ho mor utslitt. 

Crohnsglede <3

Følg min Facebook side HER. Der legges det ut alle blogginnlegg først, samtidig som mye annet spennende og relevante ting blir lagt ut. Du finner meg også på Twitter, snap og Instagram. Søk opp crohnsglede. Jeg er en dyslektiker så skrivefeil vil forekomme. 

#helse #blogger #blogg #sliten #alenetid #hotel #drøm #kroniker #kjærestetid #crohns #kroniker #fuckcrohns #crohnsglede #ibd #mamma #3barn #hus #sliten #lei #utslitt #pause 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg