GLEDEN ER EN PAKKE I POSTEN. <3

#SPONSET# 

Når man er kronisk syk kan små ting glede utrolig mye. Jeg har altid elsket å pynte meg, ta vare på huden osv. Også har jeg en formening om at hvis jeg steller meg, sminker meg osv føler jeg meg litt bedre. Men så er det et problem som kan dukke opp innimellom. Muligheten til å komme seg til et kjøpesenter.

 

For formen min er som en kronikers flest sin. Ekstremt varierende. Jeg har mange tøffe dager. Dager hvor en trenger en liten påskjønnelse, dager hvor en ønsker å bli skjemt bort litt, men jeg kommer meg ikke ut av huset.  Derfor var gleden stor når jeg fikk Happybox i posten. 

For hva er vel mer gøy en å få en boks full av deilige overraskelser i posten? Min postkasse er nemmelig først og fremt full av legetimer, regninger og reklame. Nå vil jeg først og fremst si at jeg er ærlig når jeg skriver disse sponsede innleggene. Jeg tar IKKE imot ting jeg selv ikke kan stå innenfor. Det kan jeg absolutt med happybox. Ungene var nok like spente  som meg, når vi sammen åpnet en lekker boks i nydelig innpakning å med et rikt og godt innhold. 

Jeg ble så imponert over hvor mye de hadde klart å få oppi den boksen. Å her snakker vi ikke små prøver, nei, det er full size størrelser på alle produkter. Her var det virkelig mange godbiter. Denne pakken inneholdt en del stasj til negler noe som naturlig nok førte med seg spa kveld for meg og ungene. Negfiling, neglelakk og neglbåndsolje var en innertier! 

 

Happybox kommer hjem til deg en gang i kvartalet. Det inneholder 5-8 full size produkter til en minimum veiledende pris på 1500 kroner. Frakten er gratis og du betaler kun 498 for den. Med andre ord, en liten pris å betale for mye glede og gode produkter. Det er ingen bindingstid eller krav om vidre kjøp, så om dette høres spennende ut annbefaler jeg dere å prøve! 

 

Å blogge fører med seg sponsede innlegg. Men jeg er stolt av å ha et sammarbeid med happybox å annbefaler det 100%. Jeg skriver ærlig og kommer ALDRI til å reklamere om noe jeg ikke står innenfor. 

Prøv ut happybox da vel. Følg link HER å bestill du også. 

Crohnsglede <3 

Jeg blogger om livet som kroniker. Oppturer, nedturer og en ærlig skildring av livet. Jeg kjemper for mindre tabuer, mer åpenhet og bedre hverdag for oss syke. Lik gjerne min facebookside crohnsglede som du finner HER. Jeg setter stor pris på dere som følger meg i kampen min. Jeg er også å finne på instagram, twitter og snapchat. Søk opp crohnsglede og følg meg da vel. Del om du har lyst. 🙂 

#sponset #reklame #samarbeid #happybox #skjønnhet #hudpleie #spennende #posten #kroniker #produkter #ærlig #gøy #glede #crohnsglede #crohn #blogger 

 

11 kommentarer

Siste innlegg