JEG ER KLAR TIL KAMP IGJEN!

Jeg har fått litt tid til å tenke de siste ukene. Ferie er virkelig en god ting. Jeg har store ønsker for bloggen å jeg har viktige kamper jeg er klar for å kjempe. Vi har i tillegg tatt et valg som vil gjøre min hverdag fremover litt tøffere en forventet men barna kommer først. Forteller mer om det siden. Jeg har så masse jeg ønsker å fronte, så mye jeg ønsker å ta tak i.

 

Jeg elsker virkelig å blogge å alt det har ført med seg for meg til nå. Å jeg er så takknemlig for at dere leser alt jeg skriver, deler innlegg og engasjerer dere på meldinger til meg. Jeg vet drømmen om mindre tabu om kroniske sykdommer og mer åpenhet er et hårete mål. Men jeg har bevist så mange ganger før at alt er mulig om man tar tiden til hjelp å lager veien mens man går den. Så jeg er klar til å ta et skritt om gangen i mot det å opplyse å gi et ærlig bilde om mitt liv som kronisk syk med morbus crohns og epilepsi. Les et viktig innlegg HER, det forklarer litt om hvordan livet mitt er på en dårlig dag. 

 

Jeg har en side på Facebook som heter crohnsglede jeg ønsker å promotere litt. Der legges alle innlegg ut pluss andre spennende ting fremover mot høsten. Legg gjerne til venner eller andre dere ønsker å gi et lite innblikk i hverdagen til en syk men vanlig mamma. For jeg er først og fremt vanlig. Det syntes ikke på meg at jeg er syk. Jeg er som mange andre kronikere utrolig blid og utholden. Men det er det dere ser, det finnes også en annen side dere ikke kanskje før har forstått. Derfor ønsker jeg å gi dere en mulighet til å forstå og bli forstått. 

 

Husk at ingen kroniker er like. Vi har alle våre historier som former oss som mennesker. Vi kan ikke sammenlignes med naboen eller tante “Kari”. 

 

Jeg er nå på vei hjem fra Italia å befinner meg utenfor München. (Alt er bra med oss) jeg gleder meg til å komme hjem å ta fatt på nye skrive stunder . Nå kommer jeg snart i VG også noe jeg gleder meg til. Jeg elsker vinklingen som ble gitt der. For jeg lever nå, jeg vet jeg får tøffe tider så en OK dag skal jeg gjøre fantastisk. 

 

Legg deg til på Instagram, snap og Twitter også. Søk opp crohnsglede. Også lik siden min på Facebook om du har lyst. 

 

Litt inspirert fra Italia:

Arrivederci. (På gjensyn) 

 

crohnsglede. <3 

Om dere oppdager skrivefeil er jeg en stolt dyslektiker som trosser også det hinderet. Nå skal ingenting hindre meg i å gjøre det jeg liker. 

Livet kommer ikke, livet er. 

#kroniker #crohns #crohnsfigther #figther #ibd #livsglede #kamp #vg #drøm #mål #facebook #crohnsglede #dyslektiker #tøff #tabu #informasjon #glede #håp #livet 

2 kommentarer
    1. Så fint jeg liker å lese dine inlegg og att du har det fantastisk, noe vi andre kan bare drømme om 🙂

    2. Eivind Daljord: jeg har det langt i fra fantastisk altså. Men jeg har tatt et valg om å se positivt på det livet jeg har. Jeg har ekstremt tøffe dager. Men hvilke alternativ er det? Jeg vet hva det vil si å være så dårlig at jeg ikke klarer å gå. Da er en dag hvor jeg er klein bra! Jeg velger å se på livet med positivitet. Det betyr ikke at lovet er lekende lett. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg