DET ER IKKE BARE VG DERE KAN LESE OM MEG. ;)

Akurat nå føler jeg at det er godt å ikke være i Norge. For det er ikke bare i VG dere kan lese om meg om dagen. (19.juli kommer jeg i VG) Det er nemmelig slik at om dere kjøper Allers i dag vil dere finne 4 sider med meg å mine barn. 4 sider med en KORT versjon av mitt liv. Reportasjen er possitivt vinklet. Det betyr at det er ingen skrekk historier med. Kun koselige ting. 

 

Så, om du har lyst til å bli bedre kjent med meg bak bloggen crohnsglede så kjøp Allers denne uken da vel. 🙂 

 

som dere sikkert har fått med dere (i allefall mine faste lesere er vi i Italia om dagen. Vi nyter late dager med mye familiekos og god mat. Formen er nå stigene også pga varmen. I går var det 38 varmegrader i skyggen. Lillemann på 1 år takler det fantastisk. Å det gjør de to eldste også. Kommer et eget blogg innlegg om reisen nedover men nett er ikke bare bare her nede så blogging blir ikke første prioritet.  Jeg vil alikevel si at det kan anbefales å kjøre Europa med barn. Det har gått strålende. Virkelig, ungenene har storkost seg å vi voksene også. Noen utfordringer møter man på men det tåler man.

Det største problemet var faktisk mat til Ludvig som har alvorlig melkeallergi. For brød osv var med melk i hele Tyskland. Vi fikk tilslutt tak i litt i Østerike å hamstret vilt. Her i Italia har vi funnet et brød uten melk å er dermed reddet. Har med oss EPI penn om uhellet skulle være ute. Håper selvfølgelig vi slipper å bruke den men tryggheten er god å ha.

tilbake til media så føles det egentlig litt godt å være her å få det hele litt på avstand. Føles jo litt rart dette her. Morro og rart. Håper dere har forståelse for at det ikke er så hyppig blogging fra meg nå i ferien. Lover å komme meg når jeg kommer hjem. 

Ønsker dere en fantastisk dag. Å følg med på bloggen. Plutselig kommer det et innlegg. Følg meg på Facebook, Instagram, Snapchat og Twitter også. Søk opp crohnsglede å legg meg til. Om du oppdager skrivefeil så er jeg dyslektiker. Delinger blir satt pris på.  Jeg fortsetter kampen for å gi informasjon og fjerne skam om det å leve som kronisk syk. Livet er nå, lev det. 

Crohnsglede <3 

#vg #allers #media #ferie #italia #sommer #rømt #viktig #kamp #crohns #crohnsglede #crohnsfigther #figther #kroniker #tabu #mulig #gøy #kamp #dyslektiker #fokus 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg