10 plass på lista? Er jeg en toppblogger?

Sitter her å må bare stikke fort innom for å fortelle dere noe. For når man slår selveste konatil, malindius og rannveigheitmann ja da har man lov til å skrive litt selv om jeg bor i jantelovens land Norge. Tenk 6457 leste bloggen MIN i går. Det er 600 mer en min tidligere rekord. Like mange har sett rumpa mi uten en trå. Noen har kanskje lurt på hvorfor jeg har valgt disse bildene jeg har? For meg har de en betydning. 

 

Det første bildet symboliserer at jeg som syk  gjemmer meg bak skam og tabuer. At jeg som syk ikke tør vise hele meg. 

Neste bildet symboliserer kun en ting å det er FRIHET. Jeg er nemmelig fri fra 15 års sykdomstabu og skam. Jeg tør å være glad i meg selv på tross av sykdom og utfordringer. Så bildene er ikke for å vise frem kroppen min (selv om jeg ikke ser noe galt i en naken kropp heller) men fordi det bildet symboliserer min frihet. 

Jeg har fått flotte mailer fra blant annet Norges dyslektiker forbund etter innlegget om dysleksi innlegget kan du lese HER . At jeg kan vise til andre som er rammet av dysleksi mulighetn til å mestre på tross av lese og skrive vansker er en ære. Jeg bruker nok 4 ganger så lang tid på rettskriving som en annen blogger, alikevel får jeg feil. Men det betyr ikke at jeg ikke kan. For formidlingsevnen min er der. Jeg trosset dysleksien å er blitt en toppblogger! Helt utrolig!  

Så igjen, tusen takk for delinger, for kommentarer og deres historier som jeg får på Mail/meldinger. Jeg er ydmyk og rørt. At dere ønsker å dele deres mørkeste og vondeste ting med meg gir meg gåsehud. Jeg forstår nå at bloggen var viktigere en jeg så for meg når jeg begynte å skrive den. 

Tenk at jeg ligger på 27 plass på topplisten

Og på 10 plass på bloggtoppen 

 

Takk for at dere er med meg på reisen med crohnsglede. For bak crohnsglede sitter Ida med tårevåte kinn og et stort smil. Vi blogges senere måtte innom å skryte litt bare. Nyt solens deilige stråler. 

Crohnsglede <3 

 #rekord #lesere #bloggtoppen #toppblogger #rørt #ydmyk #stolt #skryt #dyslektiker #crohnsglede #crohns #kroniker #figther #livsglede

11 kommentarer

Siste innlegg