Fytti grisekatta… Er det mulig?!?!

Fy søren… Jeg har fått så mange koselige tilbakemeldinger etter innlegget som var rettet mot sykepleiere/hjelpepleiere. Om du ikke har lest det så er det HER. Det har blitt delt 751 ganger i skrivende stund. Herlighet jeg får stå pels… Jeg har så mange ting jeg ønsker å sette fokus på. Både i forhold til sykdom og ellers.  

For jeg elsker å skrive. Å tydeligvis engasjerer jeg med måten jeg skriver på også.  Jeg har i dag skrevet ned en del tema jeg skal ta opp fremover. Noe gruer jeg meg til å begynne på.. Men det er viktig å få vekk tabu. Grunnen til at jeg blogger har jo flere sider. Jeg har jo en stor drøm om å kunne bidra i samfunnet. Jeg har en drøm om å få en jobb. Jeg har en drøm om å tjene mine egene penger det ikke står NAV pensjon på. Men aller størst er drømmen at jeg en gang kan si til barna mine at mamma må på jobb… Og at de spør meg hva jeg har gjort på jobb. For en frisk er jo det en selvfølge men jeg har aldri opplevd det. Jeg har aldri opplevd å jobbe å få lønn inn på min konto (uten om sommerjobb) så kanskje? Hvem vet. En skal i allefall aldri stoppe å drømme. 

Men annen grunn til at jeg liker å blogge er å få fokus på sykdommer ingen ser utenpå. gi det et annsikt. Jeg er ikke redd for å fortelle akkurat hvordan det er. Jeg ønsker å bane vei for di som kommer etter meg slik at det ikke er så flaut, tabu og vanskelig å snakke om. 

 

Så er det kanskje det viktigste. Jeg blogger fordi jeg ønsker at dere skal se hvordan en kan snu et liv fra helt i bunn til et liv som er fantastisk å leve. Joda jeg har absolutt ikke et liv likt ei frisk dame men jeg elsker å leve. Å ingen skal stoppe meg i det heller. Jeg har snakket med Elida litt om det i det siste å Elida sa det så fint: mamma, du er jo en helt vanelig mamma! Du hopper på trampoline, du klarer å hoppe tau også er du veldig god til å trøste… Jeg fikk et smekk mitt i ansiktet av di ordene. Jeg har lagt så mye mer i mammarollen en jeg tror jeg har trengt. 

Men det blir det innlegg om siden. Nå nytes fredagskvelden. Å vet dere hva??? I morgen skal jeg noe jeg gleder meg veldig til. Jeg skal ut å spise med noen nydelige damer fra barselgruppa å jeg gleder meg så. Jeg skal pynte meg, sminke meg, ta et glass vin og bare være Ida. Sammen med nydelige mennesker. Jeg savner virkelig litt tid uten barn. Vi har det så skjeldent. Jeg drømmer om en helg alene jeg og Robert… Kjæresteforhold har det blitt ekstremt lite av i det siste. Men med 3 barn er det bare slik det er. Så vi får heller bytte på å være hjemme. Å i morgen er det min tur. 🙂 

også dere: del konkurransen min på Facebook om dere vil. 🙂 så flere får blitt med. Trekning på søndag. HER er konkurransen. Å følg med!!! Jeg skal snart dele ut noe som alle med små barn vil elske og. 🙂 

 

jeg kommer sterkere tilbake med mer innholdsrikt blogg i morgen. Jeg sitter å klyper meg i armen når jeg ser over 3000 har lest min blogg i dag. Jeg drømmer om å gjøre noe stort ut av dette. En blogg med mening. 🙂 

 

vi blogges i morgen. God helg fra crohnsglede og min gjeng. 

#drøm #delinger #blogg #jentekveld #giveaway 

4 kommentarer
    1. Gratulere så uendelig masse! Dette er virkelig velfortjent!:D Så utrolig morsomt å se hvor mange lesere du har hatt i tillegg til alle delingene. Virkelig gøy å se når noen når langt:)
      Ha ei fantastisk helg, og kos deg MASSE i morgen med venninne dine<3

    2. Slik som bloggen din har utviklet seg nå til og blir så STOR så fort, og du skriver så bra som du gjør nå, så skal du ikke se i bort fra at denne kan bli noe som kan utvikle seg til og bli en jobb. Å jeg synes det er veldig morro at noen i min familie klarer og gjøre det, stolt egentlig! Å jeg liker og hjelpe til når du trenger det, som du sikkert har lagt merke til 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg