Jeg skulle være singel for alltid! I allefall 1 år! Vel… Slik gikk det ikke..

Her kommer innlegget om når jeg som ALDRI skulle ha kjæreste igjen. Jeg skulle være evig singel i allefall 1 år kanskje 2? 

Jeg skulle konsentrere meg om å få livet tilbake til et bra liv igjen rett og slett. Min søster var blitt singel hun og så vi dro litt ut på byen noen kvelder. Min søster hadde en god venn som igjen hadde en venn osv… En kort historie kort: i baren på Rederiet pub i Larvik 2008 (februar/mars) sto Robert. Han hadde tatt seg ekstrajobb der. Han var så utadvendt, han var alt det jeg hadde savnet tidligere i andre kjærester. Han klarte helt fint å snakke for seg selv. Han var livelig, morsom, og utrolig snill… Han var helt ulik alle mine tidligere forelskelser på alle måter men magefølelsen min skreik at her må du handle..  

Vi møttes for en kakao noen dager etterpå. Var iskaldt å han varmet hendene mine i sine på vei tilbake til bilen. Jeg følte meg for første gang i mitt liv likt på ordentlig. At han ville ha meg fordi jeg var meg. 

Kino ble det på oss å den kvelden ble jeg med han hjem. Etter det dro jeg egentlig aldri der i fra. Husker vi hadde en lang samtale en kveld hvor jeg ga han et ultumatum. Han fikk  høre alt dritt om meg å sykdommen, jeg prøvde virkelig å skremme han.. Men han var like rolig å sa: ingenting er for vanskelig til å løses på en måte. 

18.mars ble vi offisielt et par. I mai dro vi med color fantasy å han fridde. Å jeg sa selvfølgelig ja!!  Den sommeren brukte vi på reising. Vi dro til Italia sammen å forelsket oss i det landet. Noe som har ført til mange turer (nesten hvert år bortsett fra i fjor for da fikk vi minstemann.) 

robert er 8,5 år eldre en meg å vi pratet fort om barn. I april 2009 var lykken stor. I magen lå en prinsesse. 12.desember 2009 kom vår vakreste Elida. 

Nå er hun 6 år (blir 7) å går i 1.klasse. 

I 2012 kom Isak etter et utrolig tøft svangerskap hvor crohnsen virkelig hadde hatt grep om meg. Nå blir han 4 år 16.april.

Isak 
 

Jeg og Robert har hatt våre ting som alle andre småbarnsforeldre. Med lite tid til kjæresteforhold, mye sykdom, han har jobbet mye osv.. Men aldri har jeg ønsket et liv uten han. I oktober 2014 tok vi over vårt felles hus. Vi flytta ut fra byen å til Tjølling. Å vi stor trivdes!  Akkurat plass til oss 4. 

I november lyste en positiv test mot oss å sistemann kom 3 uker før termin i rekord fart 08.07.2015. Svangerskapet var grusomt. Sykdommen herjet med kroppen i tillegg til et kjempe høyt blodtrykk og masse vann i kroppen. Men når han kom var alt glemt. 


Nå er han 9 mnd å vår lille edelstein. Ludvig.

 

 Jeg og Robert har det veldig bra. Vi prøver å være kjærester litt innimellom men med 3 barn som må plasseres bort om vi skal noe blir det ikke ofte. Vi er flinke til å kose oss på kvelden da. 


Robert sammen med Elida. 

Så dette er et litt kjedelig innlegg men en slags presentasjon av gjengen min. Disse er mitt ALT. Uten dem er jeg lite fungerende. Min crohns er en naturlig del av oss men vi lever mer, dypere og gøyere selv på de kjipe dagene fordi vi vet hvor fort det kan snu… 

#familie #3barnsmor #crohns #sykdom #livsglede #familie  

 

#crohnsglede. 

Anbefaller å lese de 5 første innleggene i bloggen min. Så forstår du hvorfor jeg er meg. 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg