JULEGAVETIPS OG GIVEAWAY! FÅ SKJØNNHETSPRODUKTER TIL EN MINSTEVERDI AV 1500 KR,-

*annonse* Nå er det snart jul igjen å hvert år skal julegaver gies. Kjenner du en dame/jente det er vanskelig og kjøpe julegave til? Eller kjenner du ei som fortjener en koselig overaskelse? Hos meg er det nærmest jul, bursdag og 17 mai samtidig når Happybox detter ned i postkassen. For det er som og få en forundrings pakke med ting som bidrar til velvære, bedre produkter i hyllene og ikke minst produkter du vil ELSKE og bruke. Om du ønsker å sette pris på en mamma, søster, kone, venn, nabo kjæreste eller deg selv så kan jeg virkelig annbefalle Happybox.

 

Det er et fantastisk konsept som alle damer vil elske. SLIK FUNGERER HAPPYBOX: Du mottar en pakke i posten 4 ganger årlig med produkter som har en ordinær pris på minimum 1500,- kr. Din pris er alltid kun 498,-! (per boks) Du vil alltid motta minimum 5 produkter i pakken og i noen tilfeller langt flere. Du vil kun motta fullverdige produkter ( altså ingen vareprøver osv). Det er ingen bindingstid eller plikt til videre kjøp. Du kan derfor trygt bestille en Happybox og gjøre deg opp en mening om konseptet. 

 

Som mange vet er jeg kronisk syk og Happybox har blitt et lyspunkt i en tøff hverdag. Det er så gøy og motta pakker i posten og ikke bare legetimer og regninger. Om du vil gi en julegave det garantert blir satt pris på så bestill her: HAPPYBOX BESTILL HER

 

Nå kan DU få muligheten til å få en utgave av Happybox av meg. 🙂 Jeg gir bort en her på bloggen og en på facebook siden min. Om du vil være med på giveaway så kommenter på bloggen her. En vinner trekkes søndag 13.november. (husk og legge ved mailadresse slik at vinneren kan kontaktes.)

Det vil også bli giveaway på facebook siden men med litt andre premisser. Det er lov og delta på begge. 

 

Crohnsglede<3

Min Facebook side finner du HER. Lik siden om du har lyst til og følge meg i mine oppturer og nedturer som kronisk syk. Jeg skriver for og sette fokus på livsglede og håp på tross av sykdom og utfordringer. 

Del gjerne innlegget slik at fler kan bli med på konkuransen. 

 #annonse #giveaway #happybox #skjønnhetsprodukter #konkuranse #julegaver #jul #sammarbeid #kroniker #julegaver #overaskelse #forundringspakke #lyspunkt #sminke #hår #mamma #mormor #venn #søster #nabo #jente #kvinne #dame #facebook #konsept 

31 kommentarer

Siste innlegg