EN OVERASKELSE I POSTEN OG EN ORANSJE LAPP <3

I dag fikk jeg meg en overaskelse. Jeg hadde en tøff dag i går og i dag også egentlig. Sliten, trøtt og lei av og ikke orke. Elida skulle hente posten og kommer springende inn i gangen. Mamma, det er en pakke til deg. Jeg ser fortumlet på Elida og sier: Hva, nei det må være feil. Men Elida var sikker i sin sak, om at pakken var til meg. Elida sine øyne glitteret når jeg begynte og åpne pakken. 

Pretty asian woman feel surprised facial expression
Licensed from: tomwang / yayimages.com

For hva kunne det være? Når jeg åpnet pakken kom det til syne en leppestift, en boks med 3 glass engler og en orangsje lapp. Jeg leste lappen høyt med tårer dryppende nedover mitt kinn. Det var så utrolig koselig gave og få fra en av mine lesere. Og disse ordene som sto på den lappen varmet meg så mye. Elida som snart blir 7 sa: Mamma så heldig du er. De englene kan vi henge på juletreet og det som sto på lappen var så pent. 

Jeg setter utrolig pris på dere lesere. Og skulle så gjerne ønske jeg kunne satt pris på dere alle, men det får jeg ikke til. Det jeg kan er og gi bort noe til dere. Så når vi har 1000 likere på Facebook siden min vil jeg gi bort en fin gave. (Blir innlegg om det senere) 

 

Så til deg kjære Randi. Takk for gaven og ikke minst de utrolige nydelige ordene. De varmet meg så ubeskrivelig mye. Det gjorde en litt kjip og grå dag til en dag litt utenom det vanlige. Disse ordene på den oransje lappen gjemmer jeg bort til disse grå dagene. 

Nå skal jeg lage raklett og ta meg et glass rødvin. Fredagskveld er virkelig den beste i uka. Jeg skal sette litt pris på de rundt meg i helgen, for om en gave og en lapp kan varme meg så mye, vet jeg at jeg kan glede noen andre også. Det handler om og bry seg. 

God helg.

Crohnsglede <3 

Følg min Facebook side HER. Hjelp meg og nå 1000 likere slik at jeg kan dele ut en gave. Jeg skriver om livet mitt som kronisk syk med morbus crohn. Jeg skriver om oppturer og nedturer, om fortid, nåtid og ikke minst håpet om fremtiden. Jeg er dyslektiker så skrivefeil vil forekomme. 

Delinger blir satt pris på. <3

#overaskelse #post #pakke #leser #engel #lapp #småord #betydelig #rørt #takknemlig #takk #ord #gave #bryseg #påtross #kroniker #kronisksyk #syk #crohn #crohnsglede #fighter #crohnsfighter #fuckcrohn #følgmeg #facebook #helse #ibd #kamp #opptur #nedtur #fortid #nåtid #fremtid #blogg #blogger #foredrag #foredragsholder #mittliv #minhistorie #minkamp #livsglede #hverdagsglede #smil #tårer 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg