DIREKTØR MED BLEIE OG SPENNENDE NYHETER OM IN THEIR SHOES.

Etter en pause på noen dager er jeg tilbake. Minstemann har vært på sykehus, så har prioritert han selvfølgelig. Han har vært på sykehus for og få vaksine grunnet allergi. Nå sitter en utslitt mamma på kjøkkenet med en feber varm koseklump på fanget. 

Over til det jeg vil dele med dere, er bare en rask tur innom men vil dere skal få lese. Dere husker jeg var på Takeda og holdt foredrag? 18 ansatte skulle leve som oss med IBD i 2 døgn, det som var det tøffe her var at deres daglige liv skulle fortsette som normalt. Om dere ikke husker så ka dere lese om det HER og HER. Det første innlegget er om dagen de startet oppgaven, og det siste om hvordan det gikk med dem. Anbefaler og lese da det virkelig viser at noen prøver og gjøre en innsats for oss med ibd.

På mandag fikk jeg Mail fra Takeda, med link til en kronikk fra adm Direktør Bjørn Lie.  Den vil jeg dele med dere, for mannen gikk virkelig inn for prosjektet. Han gikk Askermasjen påført bleie. Les hvordan det gikk også avsløres det fantastiske nyheter om videreutvikling av In their shoes. Dette blir så gøy!

 

Her har dere linken. 

TRYKKHER for og lese.

som dere vet har jeg stor tillit til Takeda. Jeg hadde et fantastisk sammarbeid med dem og hvem vet? Kanskje blir det mer? De er uansett noen jeg er utrolig stolte av. Det har vært en ære for meg og bidra i dette. 

Ha en fin dag. Skriver mer senere, men nå er det en febertass som trenger mamma. <3 

 

Crohnsglede <3 

Følg min Facebook side HER. Jeg setter stor pris på om DU følger meg der.  Har et håp om og komme over 1000 likere før jul og den nærmer seg. På Facebook legges alle blogginnlegg ut. I tillegg til andre relevante ting, linker til intervjuer osv. Bli med i mitt liv som kronisk syk med crohn. Jeg er mamma til 3  barn og ønsker og fortsette og drømme på tross for sykdom. Jeg deler opp og nedturer. Jeg er dyslektiker så skrivefeil forekommer. 

Delinger settes stor pris på. <3 

#takeda #kronikk #bleie #voksenbleie #ibd #crohnsglede #crohn #crohnfighter #påtross #helse #kronisksyk #kroniker #kronikk #budstikka #sykdom #stolt #media #nyhet #fremtid #takknemlig #facebook #fighter #kamp #opptur #nedtur #dyslektiker 

2 kommentarer
    1. inspirerendekvinner: tusen takk. 🙂 går seg til. Er bare mamma’n som klør i fingrene etter og få jobbet litt. NPR du har noe du brenner for og drømmer om og få til så klarer ikke hjernen og legge det bort. 🙂 men barna først. Foredrag, blogg og annet sammarbeid kommer i annen rekke når de er syke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg