JEG HAR GODE OG DÅRLIGE NYHETER….

Jepp, slik er det faktisk. Som dere fikk med dere hadde jeg et møte i dag kl 13.00. Et møte med en stor aktør som i mine øyne er viktige for oss kronikere. Jeg gruet meg veldig,for selve Diriktøren skulle delta. Jeg er ei jente med beina plantet godt på jorden, noe som også gjør meg fryktelig usikker når jeg skal møte disse velutdannede diriktørene. Jeg kan ikke si så mye annet en at møtet gikk flott. Koselige mennesker som var åpene for ideer og ikke minst så etter muligheter hvor vi kan gjøre det lettere og bedre for oss med kroniske sykdommer. Som dere skjønner er dette den gode nyheten. 

 

Så kommer den dårlige. Jeg har fått en kraftig betennelse i et ledd i min styggefinger. Selvfølgelig på min høyere hånd noe som ikke bare gir smerter og ubehag men også vanskeligheter for og skrive. Typisk min flaks. Men på tross av tidenes tykkeste styggefinger, har dagen vert fantastisk og jeg øyner håp om og nå flere av mine mål. Samtidig som mye mål har dukket opp i hodet. 

Så da får finger være finger. (At albuen og kneet er værre en fingeren gidder vi ikke snakke så høyt om) jeg burde strengt tatt ikke brukt fingeren nå,men lovet dere oppdatering etter møtet så da kunne jeg ikke la være og fortelle dere hvordan ting hadde gått. Nå sover alle i huset bortsett fra meg. (Som vanlig) Jeg får legge armen rolig og håpe på bedre kropp i morgen. 

 

Slik er livet med crohns, revmatisme og epilepsi. Uforutsigbart og fryktelig spennende. Nevnte jeg at jeg er dyslektiker? Bare for og toppe det liksom. Uff, nei uten humor hadde jeg virkelig ikke taklet dette livet. 

 

Natta fineste lesere. 

Crohnsglede <3

Følg min Facebook side HER. Jeg håper du har myst til og like siden min slik at du får tilgang til mine blogginnlegg først pluss mye annet spennende. Jeg skriver om livet som kronisk syk, om livsglede, håp og drømmer på tross av sykdom. Skrivefeil kan forekomme da jeg er dyslektiker. 

Delinger blir satt stor pris på. <3 

#godnyhet #dårlignyhet #møte #diriktør #crohnsglede #blogger #blogg #foredragsholder #crohn #crohnsfighter #fighter #påtross #kamp #fuckcrohn#ibd #helse #revmatisme #smerter #betennelse #leddsmerter #epilepsi #samarbeid #dyslektiker #fremtid #mittliv #minhistorie #mittvalg #mål #drømmer #overvine #smerter#kroniker #syk #ærlig #ekte #kunnskap 

6 kommentarer
    1. Det ordner seg alltid for snille jenter 😉 glad for at møte sto til forventningene. Så får vi håpe at fingeren snart går tilbake til sin gamle form igjen 😊
      Natt og godt bedring 💖
      Klem
      Kim

    2. Du er ei tøff dame! Flink til å formidle. Tøff MÅ du vel forresten være, for i det hele tatt klare å leve med din situasjon. Galgenhumor er supert våpen å ha da! <3 Lykke til videre! Med helse og livet generelt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg