KL 13.00 SKJER DET, JEG ER UBESKRIVELIG NERVØS!

Ok, jeg er så nervøs at jeg tror jeg dør… Jeg sto opp tidlig i dag for og kunne være klar til et viktig møte kl 13.00. Jeg skal nemlig møte diriktøren for et stort og viktig selskap. Herlighet. tror jeg besvimer. Jeg ønsker jo og gjøre best mulig inntrykk samtidig som dette betyr så mye for meg. Ikke vet jeg helt hva jeg skal forvente eller håpe på heller noe som gjør meg ekstra redd. Men jeg kan ikke annet en og være meg selv og høre hva de har og si. 

 

Jeg er liksom ikke vant til og dra rundt på viktige ting og møte viktige mennesker selv om jeg har gjort det en del ganger nå i de siste månedene. Selv om jeg syntes det er skummelt så må jeg si at dette er utrolig spennende også. Jeg drømmer jo om og jobbe med nettopp dette her. Og da er det bare og hoppe i det og gjøre så godt jeg kan. Litt nervøsitet skal ikke stoppe meg i og jakte drømmen min. 

Tenk litt på meg kl 13.00 i dag og send meg litt gode og rolige vibber. Jeg trenger det. Jeg har bestemt meg for at ingenting min egen redsel ikke skal stoppe meg. Om jeg skal nå mine mål må jeg krysse mine grenser og presse meg ut av komfortsonen. Men det er verdt det om vi kan få en bedre fremtid for kronisk syke. 

Crohnsglede<3

Det umulige er MULIG om man tror på det umulige. 

Lik min facebookside HER. Der kommer alle blogginnlegg og også annet sprell. Jeg skriver ærlig og uten filter om mitt liv som kronisk syk.Om oppturer, nedturer, mål og drømmer som jeg ønsker og kunne hjelpe andre med mine erfaringer. jeg er dyslektiker så skrivefeil vil forekomme. <3

Delinger blir satt pris på. <3

oppdaterer dere i kveld.

#crohn #møte #ibd #aktør #viktig #direktør #nervøs #kroniker #helse #fremtid #drømmer #crohnsglede #crohnsfighter #fighter #påtross #muligheter #drømmer #mål #spent #gledermeg #mittliv #minhistorie #mittvalg #ærlig #ekte #viktig #info #fremtid 

14 kommentarer
    1. Her er din sjanse, her er din drøm, du har nå 80/20 sjanse for at dette går din vei 💖
      Hadde dem ikke hvert interessert i deg, så hadde du heller ikke blitt kalt innpå møte.
      Nå skal du gå inn med rak rygg, være 100 % deg selv også skal du se at dette kommer til å gå bra 😊
      Husk! Dem har garantert lest din blogg og fulgt deg over lengre tid + sett hva du har klart å få til på kort tid.
      Din personlighet og ærlighet er også din styrke og dine trumf kort som du har på hånda.
      Itillegg som du er utadvendt, veltalende og god til å sette ord på følelser og inntrykk som engasjerer alle som leser din blogg .
      Masse lykke til 💖 klem

    2. Hei hei Ida ☺️
      Det er i alle fall helt sikkert at jeg ønsker deg masse masse lykke til i dag 🌞 🌞 🌞
      Skal bli såååå moro å følge deg i fortsettelsen 😊 Dette her Blir bra 👍
      STOR klem fra ivrig bloggleser 😘

    3. Marie: Kjære Marie, takk. Jeg lover og gjøre mitt beste. Noe mer kan jeg ikke verken forvente eller ønske av meg selv. Ulempen er jo at jeg har så mange mål og ønsker. Huske på at hvert skritt er en stor seier for ei som virkelig har måttet kjempe seg fra rennestenen til her jeg er i dag. SEIER i hvert skritt. Takk for at DU støtter meg. <3

    4. Oi detta blir spennende. Men ro deg ned å pust med magen. Se for deg den du skal møte kliss naken, og/eller sittende på do.
      Du må ikke stresse deg opp det går jo utover magen. I allfall hos meg.
      Ønsker deg masse lykke til. Detta fikser du. 💜😄

    5. Eva: Vet, har ikke spist i dag for og si det slik. Livredd for at magen skal slå krøll… Men det SKAL gå fint. Om så er, viser det bare det ærlige og ekte bildet av livet med IBD.

    6. Hei!
      Har du noen gang prøvd lavkarbodiett? Har lest at det er mange med chrons som får økt livskvalitet etter overgang til et sånt kosthold. Ekteparet Hexberg er eksperter på dette og jeg tror de holder på å åpne klinikk i vestfold. Sikkert litt avsporing fra innlegget, men er bare litt nyskjerrig.

    7. Janne: Hei Janne. kjem har ikke prøvd lavkarbo fordi min kroppslengden tåler lavkarbo diett uten at jeg blir så syk at innleggelse er eneste mulighet. Men takk for tips. Det vil hjelpe noen som alt annet. ha en fin helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg