TEFLONHJERNEN ER USKYLDIG, DETTE ER ÅRSAKEN.

Jeg vet mange er utrolig nyskjerrig om hvordan det har gått med de 18 som var med i prosjektet In Their shoes. Jeg lover at dere vil få innformasjon. Men Takeda er et stort internarsjonalt legemiddelfirma, å har derfor mange regler å forholde seg til. Derfor må blogginnlegg jeg skriver for dem inn til gjennomgang og eventuelt forbedringer før jeg har lov til å legge det ut. De har mange regler å forholde seg til, noe jeg respekterer fult og helt ut.

vintage pop art girl
Licensed from: balasoiu / yayimages.com

 

Derfor vil jeg ikke skrive noe om prosjektet før jeg legger ut det siste innlegget. Det jeg kan røpe er at mange av deltagerne fikk seg en bratt læringskurve. Gleder meg til å dele bilder og erfaringene de har hatt gjennom det prosjektet med dere. Jeg er mektig imponert rett og slett. Jeg skriver dette her fordi jeg får henvendelser om hvordan det har gått å om når innlegget kommer. 

At dette er av stor interesse er det ingen tvil om. Å vi er glad for deres engasjement. Jeg lurer på om noen i min omgangskrets hadde vært tøffe ok til å gjennomføre det som disse annsatte i takeda har gjort? At det ville gitt en ny forståelse for oss syke er det ingen tvil om, men ville du vert villig tl å gi bort styringen til ditt liv i 2 døgn? Jeg håper dette prosjektet kan være til stor hjelp for oss med IBD. 

girl in the toilet
Licensed from: cookelma / yayimages.com

 

Nå er helgen kommet å ungene er lagt. Nok en uke er over, å mørket spiser opp mer og mer timer av døgnet for hver dag. Selve september måned har vært en god måned å slite med revmatisme på. (tilleggs diagnose  til crohn.) For på tross av en liten kortison sprøyte hjelp i starten av september har leddene fungert ok. Her tar jeg det jeg kan få, å nyter de gode dagene. Selv om høsten er vakker betyr den også mye smerter for min del. Derfor er det viktig for meg å gjøre hverdagen min god. Jeg er selv ansvarlig for min egen lykke, å jeg gjør så godt jeg kan for å gjøre dagene mine gode på tross av sykdom. 

Helgen skal brukes på min familie, og til noen prosjekter jeg holder på med i forbindelse med bloggen. Formen min rusler seg riktig vei heldigvis. Å på tross av bivirkningene jeg må leve med så klager jeg ikke. Jeg er utrolig glad for mulighetene jeg har hatt i det siste. Jeg skal fortsette å jobbe hardt for å nå målene mine. Mål som virkelig er hårete og tøffe. Men min far har alltid sagt at drømmer er gratis. Å jeg har bevist at det umulige er mulig før.  

Ønsker dere en nydelig helg. Også lover jeg dere en oppsummering av prosjektet til uka. Jeg forstår deres nyskjerrighet og utolmodighet. Men tro meg, det er verdt å vente på. <3 

 

Crohnsglede <3

Jeg har en facebook side med navn crohnsglede. Der legges alle blogginnlegg ut, i tillegg til andre relevante ting. Jeg setter stor pris på om dere vil følge siden min. Du finner den HER. Jeg setter pris på alle delinger. Det betyr at nye lesere får muligheten til å bli kjent med meg, å jeg muligheten til å nå ut til enda fler. Skrivefeil vil du finne hos crohnsglede. Jeg er en stolt dyslektiker som virkelig har overvunnet redselen for å skrive med å starte å blogge. 

#Takeda #InTheirShoesNorway #prosjekt #ibd #crohns #kroniker #kronisksyk #ærlig #fremtid #figther #crohnsfigther #crohnsglede #livsglede #helse #helg #blogger #foredrag #foredragsholder #lykke 

 

3 kommentarer
    1. Håper du får en kjempefin helg så godt du kan☺ blir utrolig spennende å lese om forsøket til uka 😀 gleder oss masse !!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg