Bli med å vinn dine bilder på veggen i flotte rammer! #samarbeid#

Som takk til mine flotte lesere har jeg en giveaway i sammarbeid med https://www.bgafotobutikk.no/ på min Facebook-side! 

Klikk deg inn HER! Da kommer du rett til min Facebook side. 🙂 utrolig fine premier. https://www.bgafotobutikk.no/trendlinesvart-40×50-cm  Du kan få to av disse nydelige rammene i tillegg til to av dine favorittbilder forstørret til å passe rammene. Du kan signere både under blogginnlegget og på Facebook siden for å bli med. 

Til dere som lurer på hvordan det gikk i bryllup i går, så kommer det innlegget i morgen.  Å få lov til å dele ut gaver til mine lesere er utrolig gøy.  Noe jeg setter veldig høyt er nettopp dere lesere. Sjekk det ut å bli med da vel! 

 

Crohnsglede <3

#giveaway #gave #konkuranse #facebook #gøy #sponset #crohnsglede #crohns #figther #lesere #helse #foto 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg