JEG ER SKUFFET OG SINT! HVORFOR MEG???

Hva får noen til å sette ut stygge rykter om andre? Hva får noen til å dikte opp historier i håp om å ødelegge for noen? Jeg klarer virkelig ikke å godta at noen velger å gjøre det. Sjalusi? Mulig, men skjønner ikke at mitt liv er noe å være sjalu på heller. Jeg har forstått at “noen” har gått hardt inn for å ødelegge for meg i det siste. Hva som er målet er litt uvisst men tror nok bloggen er hovedproblemet her.

Thumbs Down
Licensed from: Iko / yayimages.com

 

For noen dager siden fikk jeg en melding fra noen jeg bryr meg om. Jeg leste meldingen å kjente blodet forsvant fra hodet, adrenalinet strømmet inn i kroppen å tårene presset på. Meldingen handlet om at personen hadde fått høre flere ganger at jeg snakket stygt om personen og svarte frekt og direkte respektløst. Hun skrev at jeg skulle hatt anklaget noen for ting jeg selv har gjort å skrevet åpent om. Noe som ville vært å skyte seg selv i leggen. 

Personen var heldigvis “smart nok” til å ta kontakt med meg å spørre rett ut om det var sant. Jeg tror personen trodde meg når jeg bedyret min uskyld. Men jeg er så sint å skuffet. Skuffet over mennesker som i mine øyne mest sannsynlig er ei dame. For her kommer vi til poenget av dagens blogg innlegg. Menn hadde ikke gjort ting slik. Om de ikke liker en person sier de det rett ut. Noen damer derimot er noen slue ormer. De er så hyggelige å greie for så å hogge til når du minst venter det. 

Surprised and disgusted woman working on laptop.
Licensed from: BDS / yayimages.com

 

Jeg har mine mistanker om hvem personen er, å mulig er det også samme person som har skrevet anonyme meldinger til meg? Jeg har uansett noe å si deg. For du følger med på bloggen, så mye har jeg forstått. Om du har noe i mot meg så la være å les om meg. Å sett ikke ut falske rykter om at jeg snakker stygt om andre mennesker i grupper! Herregud, det er så lavmål! Jeg er skuffet over at noen jeg kjenner (for vi kjenner hverandre faktisk) har oppført seg slik. Men jeg stopper ikke med å skrive, å selv om du mener jeg ikke er berettiget til å skrive om crohns så er jeg i allefall ærlig i det jeg skriver i motsetning til deg. Om du ønsker å ta kontakt å si unskyld er jeg her. Jeg er veldig intrisert i å høre hvorfor du velger slik du har gjort. 

Å til dere rundt meg, i forumer og grupper. Om noen kommer med påstander om meg så ta kontakt med meg. Jeg er ikke en ond person. Jeg ville aldri sværtet noen pga dems sykdom eller andre personlige ting. Jeg skriver altid at alle har en historie, en historie som preger oss på godt og vondt. Jeg har vært igjennom mye hvor falske rykter har hatt en stor plass av mitt barndom/ungdomsliv. Derfor treffer det meg hardt selv nå. Men jeg er voksen å jeg er klar for å fortsette å skrive om det som opptar meg. 

Little boy scaring his sister
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

 

Om du/dere hører rykter om at jeg er stygg mot noen så ta kontakt. Ble litt langt men jeg er sint og lei meg. Også er jeg redd for at personen har snakket rundt til fler som tror på det de har hørt. Å det er en vond redsel å ha. 

Jeg viste jeg måtte tåle slikt når jeg valgte å bli “offentlig” men jeg ønsker å forklare og minimere skadene. Jeg takler det fint så lenge dere som er mine lesere vet at IDA aldri ville vært stygge mot mine lesere eller medpasienter. Jeg lar meg ikke stoppe men med å informere dere som lesere kan jeg kanskje hindre at flere blir lei seg å tror på det de hører. 

Crohnsglede <3

Om du ønsker å følge meg på Facebook, Twitter, snap eller Instagram så søk opp crohnsglede å legg meg til. Del om du har lyst, det blir satt stor pris på. Jeg vil fortsette å ta opp kamper om tabuer og informere om livet som syk. Jeg vet mange har glede av det jeg skriver. Følg med fremover, mye spennende for bloggen. Takk for at du er med crohnsglede på ferden. Om du finner skrivefeil så er jeg dyslektiker. 

#sint #skuffet #rykter #uærlighet #slu #syk #kroniker #crohns #syknok #minhistorie #fuckcrohns #crohnsglede #figther #crohnsfigther #dyslektiker #ærlig #drittlei #facebook #medpåleken 

18 kommentarer
    1. Du vet, Ida, dette betyr at du har kommet langt. Når du har fått misunnelige mennesker på nakken, da er du på rett vei. Fortsett akkurat slik du har gjort. Å gjøre slikt denne personen har gjort er utrolig barnslig og umoden. Klem<3

    2. siw: blæææææh så enig!!! Å jeg Hater dramatikk! Men jeg vil informere mine lesere slik at dere kan vite om det. Lover å ikke legge ut mer dritt nå. Skjønner det kan misforståes som syting. Men jeg vil virkelig ikke at noen skal tro på det personen sier.

    3. Du har dessverre rett i at enkelte mennesker handler i sjalusi. Men dessverre er det ikke lenger bare kvinner som gjør dette. Har opplevd menn gjøre også. Jeg er av gamle sorten. Liker jeg ikke noe så sier jeg ifra direkte til personen.

    4. ÅÅ. Det er så lav mål som det faktisk går an, men tydelig at personen er missunelig på deg. at du faktisk har fått det til med bloggen, keep up the good work 🙂 sier jeg bare. Drit i de som ikke ønsker deg alt godt 🙂

    5. Glagubben: hmmm, sant? Jeg som tror så godt om dere menn.har alltid trivdes best med menn en damer egentlig. Mindre komplisert. Men så enig, mye bedre å si det direkte til personen…

    6. Huffameg,kjære deg 😞 det er så unødvendig og barnslig. Skjønner godt at du velger å skrive dette! Og jenter er dessverre ofte slik, viser deg én side og en annen bak ryggen 😣 masse gode sommerklemmer til deg! Du er fantastisk 😍

    7. Huff og huff. Stå på du Ida, ikke la noen få ødelegge det du har startet. Er det noen som har noe å melde eller si deg, så får de ha rygg til å ta det opp direkte. Ikke gå til sånne nedrige svertekampanjer. Heier på deg, jeg. Og er helt sikkert på at vi er i stort flertall 👍👏💪

    8. Noen mennesker må tråkke på andre for å heve seg selv. Dette skyldes at vedkommende har utrolig lav selvtillit og er missunnerlig på hvem du er og hva du har fått til. Vedkommende ønsker seg din suksess og å være slik du er som person.
      Fortsett å være den ida du er, skriv enda mer fyldige blogger og fortell om livet ditt slik det er. Du er et godt menneske og jeg er overbevist om at du kommer til å gjøre d stort i fremtiden som blogger og bok forfatter.
      Det at du har fått folk som prøver å prate deg ned, betyr bare at du begynner å bli en trussel mot andre bloggere som føler seg pustet i nakken av deg 😉
      Men dessverre er d medaljens bakside av å klatre mot toppen som super blogger.
      Stor klem til deg ida <3

    9. Kim: takk. Ja, jeg er på en måte klar over det men godtar det ikke. Syntes det er så smålig. Men karma is a bitch… 😉 Heldigvis er det mennesker som har tatt kontak med meg for å høre om det de har hørt stemmer. Å det er jeg så glad for. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg