HUDPLEIE I SOMMERVARMEN.

*sponset* 

 

som mødre flest har jeg aldri mye tid til overs. Når kvelden kommer er jeg utslitt. Jeg syntes det er viktig å ta vare på huden, men innrømmer at jeg ofte sovnet med sminken på. Det var før jeg fikk prøve SOTHYS micellar cleansing water. Det renser huden perfekt samtidig som sminken  lett blir borte. Dette er virkelig en av mine sommerfavoritter. 

Anbefaler virkelig SOTHYS produkter varmt. 

Ha en deilig soldag. (Å husk solkrem) 

crohnsglede <3 

#sothysnorge #hudpleie #sponset #cleansingwater #ren #favoritt #effektiv #god #drøm #sommerfavoritt #sothys 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg