I DAG ER JEG GJESTEBLOGGER!

Dere husker kanskje at jeg nevnte  før 17.mai at jeg skulle være gjesteblogger? Vel, pga litt forsinkelser så drøye det til i dag. Men nå er altså linken lagt ut å jeg kan dele den med dere. 

Jeg er gjesteblogger for et stort og kjent nettsted jeg selv har lest og leser mye fra enda.  Jeg har vært gjesteblogger for BABYVERDEN. De likte mitt blogginnlegg fra en tøff opplevelse når jeg gikk gravid. Å ville derfor at jeg skulle være gjesteblogger for dem, slikt sier man ikke nei til! 

Legen så tegn til alvorlige feil med fostret. Det ble starten på mange lange og vonde uker. Les mer ved å følge linken.

Ultralyd: Legen sa det kunne være noe alvorlig galt med fosteret

jeg vil også gi beskjed om at dagens innlegg (blogginnlegg) har allerede blitt lagt ut. Jeg ble veldig engasjert etter å ha lest en nyhetssak i dag tidlig. Du kan lese innlegget HER. Innlegget annebefaller jeg å lese. Omhandler  en nyhetssak om at vi kronisk syke nok en gang blir nedprioritert og tilsidesatt. Nå er vi ikke lenger prioritert i sykehuskøen å kan måtte stå årevis for oppfølgingstimer. Hva er vi kronikere verdt? 

Håper dere har hatt en deilig dag. Jeg har storkost meg med Elida og Ludvig ute i sola. Isak har vært med Robert etter barnehagen. 


 

Crohnsglede <3 

nå er det snaaaaart helg. Følg meg på Instagram, Facebook, snap og Twitter! Bare søk opp crohnsglede. 🙂 

#gjesteblogger #babyverden #gøy #sol #familie #crohn #crohnsglede #mammatil3 #enfindag #blogg #gravid #fødsel #trisomi #fostervannsprøve 

4 kommentarer
    1. Veldig fint innlegg på Babyverden. Nå var det min tur å gråte. Alle vi mødre vet hvordan det er å være gravid og bekymret for at noe er gærnt. Man får jo først vite når barnet blir født. Ha en fin kveld!

    2. Freshsister: uff, var en grusom opplevelse. Å når jeg ble gravid med Ludvig fikk jeg panikk. Jeg var så redd under ultralyden at jeg holdt på å knekke. Jeg kom inn å legen så på meg å spurte om det gikk greit. Jeg begynte å gråte å sa: nei, jeg er livredd for å gjennopplive det jeg gjorde sist svangerskap. Legen sa at han skulle bruke godt tid. Vi var der inne i over 1 time. Han forklarte, pratet, viste bilder og når vi gikk ut sa han. Du kan slappe av, nå har vi sjekket det vi kan sjekke å alt ser bra ut. Man har ingen garantier men utifra slik det ser ut er det en frisk gutt i magen. Å det var han og. Ludvig ble født 3 uker før termin helt perfekt. Når han var født sa jeg: ALDRI mer! Jeg orker ikke utsette meg for det mer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg