HIPP HURRA FOR NORGE, OG FOR ALLE SOM KJEMPER I DAG. <3

Jeg stikker en liten tur innom for å ønske dere en fantastisk dag. I år deltar jeg i livets fest med barna og mannen min. Det er ingen selvfølge så her feires det i dobbel forstand. 

Rundt om i Norges land sitter det noen som ikke får deltatt eller tør å delta. Mine tanker går til dere. Jeg vet hvor kjipt det er å se alle rundt deg lever livet mens du selv ikke kan. Jeg heiser flagget høyt for dere som kjemper i dag. Dere som av ulike årsaker kjemper for å ta tilbake livets gleder. 

 

Så til dere friske, husk å ta litt ekstra vare på de som ikke har det lett i dag. Kanskje spør noen ensomme om de vil bli med ut? Noen ganger er det ikke mer som skal til. Å om du har noen syke rundt deg så ta hensyn, selv noen få timer kan bli mye for noen som er syke. Men de timene kan bety så mye. Så bli med å tilrettelegg å la flest mulig få oppleve livet.

Jeg sitter nå å ser utover en rotete stue å smiler. Jeg klarte det! I år klarte jeg det jeg aldri har gjort før. Jeg har klart å bry meg null om hus og alt rundt. Jeg koser meg med ungene mine. I år skal jeg gråte av glede istede for utslitenhet. 

 

Jeg roper høyt HURRA for alle oss kronikere som trosser vondter og utfordringer. Som står opp og tar på oss fest tøy og smiler omkapp med solen. For vi er noen sterke mennesker. Vi lever livet på tross av utfordringer som kunne knekt de fleste. Jeg heiser flagget høyt i luften for dere som er for syke til å delta, dere som i dag gråter i avmakt og fortvilelse. Jeg tenker på dere, jeg vet hvor mye dere kjemper. Vi som i dag har klart å komme oss ut flagger for våre medsøstre og brødre som måtte bli hjemme. Vi vet hvor mye det koster dere, vi vet dere kjemper.  Neste år står du med flagget med den stoltheten jeg har i dag. Jeg har troen på deg, jeg har troen på livsglede.

 

Hipp hipp hurra, hurra HURRA!!!! 

Crohnsglede <3 

følg meg gjerne på Facebook, Instagram og Twitter. Å delinger er lov. 🙂 Det gjør at det når ut til flest mulig mennesker. Mennesker som trenger å høre de ikke er alene. <3 

#17mai #stolt #feiring #kjempe #kronikere #friske #fest 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg