VIKTIG!!!!!!

Kjære alle lesere. Bloggen er under forandringer om dagen. For at det skal bli bra må jeg nå poste noen innlegg fremover som kan virke litt meningsløse. Jeg skal få knapper man kan trykke på med info om meg, kontakt osv. Men for at det kan legges inn på knappenne må innlegg lages om det. Så håper dere har litt forståelse nå. Min kjære fetter jobber på spreng for at jeg skal få en fin blogg som er leservennelig og stilren. Det vil nok og se litt rart og rotete ut innimmelom men det blir snart perfekt.

Jeg kommer til å merke innlegg som skal til knappene som “info” det for at dere skal forstå at det ikke er et skikkelig innlegg. Beklager ulempene dette blir under veis. 

Men gleder meg til resultatet. takk for at dere er med meg på Crohnsglede sin reise. Hilsninger fra Ida.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg