Alle har en historie… Er min en løgn?

Jeg har ikke tenkt å legge meg ut mot mannfolk i kveld. Ikke for det, suksess det var det. Å jeg liker jo det. Bloggbattle med pappahjertet er ikke å forakte.  Jeg skriver blogg for å bli lest. Jeg skriver fordi jeg har noe jeg ønsker å formidle til andre. Mitt hoved budskap er crohns og livet rundt det. Men også om selve livet. Om ting jeg opplever, har opplevd eller ting som engasjerer meg. Jeg har en drøm om mer åpenhet, mer ærlighet og mer kunnskap. Jeg tåler å være drittkjærring og terrorist… (Noe av det jeg ble kalt på Nettavisen i går) jeg får frem følelser hos dere lesere å da er mitt mål oppnådd. Alle kan ikke like det jeg skriver å det er helt greit. Jeg kommer sikkert til å drite meg ut under veis men jeg er god på å si unnskyld å reise meg å gå videre. Til dere som tror bloggen min bare handler om å hakke på gutta så vil jeg dere skal ta dere tid til å lese noen innlegg på bloggen. Du kan begynne med dette HER. Det beskriver i all enkelhet mine første år som syk. Så kan du lese dette HER etterpå… Avslutt gjerne med det innlegget jeg virkelig gruet  meg til å skrive… Om smerrtelindring som ble avhengighet HER

dette er en liten del av min lange historie… Dette er årsaken til at jeg er meg. Jeg skriver for å være der for noen slik jeg manglet. Jeg ønsker å si til syke som har mistet gnisten å lysten på å leve, uansett hva det feiler dem at livet er verdt å kjempe for. Jeg har vært helt i bunn. Jeg kjemper hver dag for å fortsette å leve… 

 

Jeg lar meg ikke knekke av å bli kalt det ene eller det andre. Å de som ikke mener det er behov for meg (noen mente at jeg ikke er syk nok til å skrive om den. Å det uten at hun overhode kjenner meg) kan se på lesertallene mine. 🙂 jeg kommer til å fortsette å blogge om vonde, tøffe og engasjerende ting. Takk for at DU er med meg på ferden. 

 

Nytt innlegg i morgen.  Husk at alle har sin historie… Ikke døm noen før du har tatt deg tid til å høre den. 🙂 

 

#janteloven #blogg #historie #pappahjerte #lesertall 

 

4 kommentarer
    1. Nett Troll fins det mange av 🙂 Bare til å le av, Lo godt å gjenkjenende på innlegget ditt i går. Stå på. syns du er flink og tøff. Ha en super kveld 🙂 Her reiser vi inn til SSE igjen i morra tidelig 🙂

    2. frufrydefull: takk fine du. Gjør dere? Masse lykke til! Håper det blir hjelp å få. Tenker på dere. Kommer innlegg om epilepsi snart. Ble bare litt utsatt. 🙂 hils tøffen fra meg å si at han er tøffere en alle gutta jeg kjenner til sammen.

    3. Visste ikke at det fantes en “syk nok”-grense for å få lov til å bli blogger… Haha, nå har jeg hørt det også. Så ikke gidd å lese da. Jeg antar at det var noen som ikke selv har en kronisk sykdom? Eller er “medkronikere” så dustete med hverandre? Stå på! Så lenge noen fler enn deg sjøl gidder å lese så er det vel “bruk for” bloggen din. Hilsen medkroniker som er i full jobb og i alle fall ikke syk nok til å fortelle noen om det. Så hysj, ikke si det til noen 😛

    4. Nina: du ser kommentaren under innlegget drittkjærringa… Hun hentyder på en måte at jeg ikke er syk… Hva vet hun. 😉 det triste er at hun selv har sykdommen å har hatt den i 20 år. Kommer et innlegg om det seinere. Om hvordan vi skal tråkke på andre så fort vi får tjangs. 🙂 jeg mener det er plass til alle jeg. Det finnes ikke en nyanse av en sykdom. Det finnes ikke en erfaring som er riktig eller gal heller. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg