Jeg tok feil av dere….UNNSKYLD!

Når jeg startet å blogge var jeg lei av å ikke bli forstått. Jeg var lei av å høre om syke som ikke turte å leve et bra liv fordi friske dømte dem som løgnere. 

Mitt håp var at 10  leste innleggene mine… Mitt håp var at 1 ville snu om tankene sine. 

Jeg sitter her nå med en følelse av å være utladet og full av energi på en gang. Herlighet! Over 1000 lesere er innom bloggen hver dag! Å det vokser!!! Jeg ligger på topplisten hver dag. Jeg skrev i går at søndag er en vanskelig blogg dag noe det er, men kjæreallverden. Siste innlegget som dere kan lese HER. Der forklarer jeg helt uten filter hva som skjer når en har smerteanfall. Både før og etterpå.  Det har blitt delt over 100 ganger!!!

Jeg trodde ingen hadde ork nok til å gidde å lese en blogg som ikke er perfekt. Jeg tok så feil. Jeg får meldinger på bloggen, Facebook og Instagram. Meldinger som gjør at tårene mine bare renner. Jeg er STOLT! 

Takk for at dere deler. Takk for at du hjelper meg med å nå ut til alle som trenger å høre sannheten. Jeg kommer til å fortsette med å ta opp tema som engasjerer meg. Å jeg kommer til å skrive et usminket bilde om livet som kronisk syk og familielivet. 

Men først UNNSKYLD! Unnskyld for at jeg ikke trodde det var mulig å nå inn. Unnskyld  for at jeg trodde håpet om at det uperfektet er bra nok,  var ute. 

Nytt innlegg i bloggen i kveld. Til da ønsker jeg dere en nydelig mandag. Grip dagen, gjør den så fin du kan. DU er selv ansvarlig for det. Ikke vent på livet. Livet er NÅ. 

 

#takk #unskyld #livet #crohns #bloggtoppen #blogglisten #lesere #uperfekt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg