Nok en rekord er satt!

Innlegget jeg skrev i går satt nok mange tanker i sving. Slik jeg ønsker med innleggene mine. HERkan dere som ikke har lest det gjøre det. 

Over 1106 stykker leste innlegget mitt i går. Lille meg! 117 delinger! Å det fortsetter. Jeg skal ikke gi meg. Takk til min fetter Anders som har hjulpet meg med å få bloggen mer personlig. Jeg syntes det ble kjempe bra. 

Jeg har fått masse koselige meldinger å jeg storkoser meg med skrivingen. Jeg gir meg ikke. Jeg skal nå ut til så mange som mulig. Takk for at du hjelpe meg med det. 

Jeg ligger fortsatt på blogglisten og toppblogglisten. Å og over Larvik er det kun de som får betalt som ligger over meg! I dag komme det et innlegg om noen… 

 

Blogges etterpå. 

Nå er det bursdagsfeiring, lek, rydding å full fart. Isak er 4 år i dag å slikt må feires! 

#bloggtoppen #Larvik #toppblogger #rekord #takk 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg