Her kommer et innlegg om kjærlighet, en avsløring ang blogg og ting som skjer fremover!

Herlighet jeg er temmelig fornøyd om dagen! Bloggen har ligget på blogglista en uke faktisk å den ligger godt inne blandet topp 100 stortsett hver dag. Tilogmed  39 plass for innlegget om at jeg har et forhold til en annen mann som du kan lese HER.  Jeg har fått masse mailer om jeg kan tenke meg å skrive om ditt og datt og jeg leser og svarer fortløpende.

video:trim

 

 

 

men så til det som virkelig har gjort meg glad! Homofile har nå lov til å gifte seg i vår norske kirke! Endelig! Jeg mener at kjærlighet har ikke kjønn å vi lever i 2016! Dette var virkelig på tide! Hva tenker du om dette? For eller i mot? Les om saken HER 

Formen min er sånn passe om dagen… Mye smerter i ledd egentlig. Gleder meg til sommeren. Da blir jeg nesten symptomfri noen uker. Hvorfor kommer i blogginnlegg ved en seinere anledning. Har ingenting med den norske sommeren å gjøre. 

Så til mer spennende ting. I morgen får vi besøk av journalist og fotograf. Mer info kommer seinere men vi gleder oss. Røper ikke mer til noen før jeg kan gi info. I tillegg ble jeg kontaktet av LMF landsforeningen for fordøyelsessykdommer. De ville gjerne skrive om meg de og i tillegg til å referere til bloggen. Om du vil ha informativ info om fordøyelsesykdommer les HER. (Ikke sponset reklame!) 

litt kjedelig innlegg kanskje men som dere ser skjer det MYE om dagen. Å jeg er så stolt å rørt over at så mange leser det lille jeg skriver. Tydeligvis er det noe som engasjerer.  I dag kommer det et innlegg jeg har gruer litt for å skrive.. 

 

Sliter faktisk med hvordan jeg skal klare å formidle tankene  mine så det kommer som kveldens innlegg. Så får vi se hva denne dagen bringer. Nå er det husvask, Ludvig kos og ut i det fine været. 

Å lik gjerne siden min på Facebook og. 🙂 

#vg #homofili #kjærlighet #toppblogger #bloggtoppen #LMF #mamma #familie #crohns #fuckcrohns crohnsglede 

3 kommentarer
    1. Må si at jeg gikk fem på når jeg leste posten og ditt forhold til en annen mann 🙂
      Du skriver veldig bra og levende..både lærerikt, engasjerende og gøy å følge deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg