Intimtatovering, forsvunnet hjerte og latterkrampe.

Da var det tid for kveldens innlegg. 

Ungene er lagt, jeg har ryddet opp etter dagens moro å har tilogmed tent lys i stua… Mulig mannen får fnatt (han er ikke levende lys fan) men jeg tar tjangsen. Ulljakka er og på da jeg fryser som vanlig.  Men nok om meg… Nå til det jeg må blogge om i kveld.

 

Dette innlegget handler om sønnen min Isak på straks 4 år. Jeg står i dusjen å han kommer inn for å tisse. Akkurat det var virkelig ikke noe uvanlig for jeg får ALDRI være i fred. Om jeg går på badet eller må på do går jeg ned for å være i fred. Vi har jo do i 2.etasje og. Men før shampo’n var i håret kom han inn…. Litt irritert sa jeg at han kunne gå på do oppe. Men han var allerede godt i gang med oppdrag slukke brann på dopapir. (Han kaster dopapir i do og før det er vått skal han tisse det ned) når Isak var ferdig måtte hender vaskes å sliten i beina var han og så han måtte ta en hvil på krakken.. 

Plutselig ser ser jeg han gransker meg… Jeg har en ganske stor intimtatovering som går fra sprekken og opp på høyere side og over trusekanten. Isak ser på meg å spør: mamma hva har du der på tissen  din? Eeeeh, tenker du på den der? Det er bare et hjerte det. Hjertet mitt rett og slett… Han var fornøyd med svaret å fant ut at han skulle og dusje så da var det bare å forte seg å bli ferdig å slippe inn nestemann. 

 

På kvelden etter Isak var lagt hørte vi en voldsom skriking. Robert springer ned å etter laaaaaaang tid med mye gråt og prating kommer han opp… Mannen var oppløst i latter. Han lo så tårene sprutet å jeg lo med uten å vite hva han lo av for å se noen ha latterkrampe er jo ekstremt smittende. 

 

Etter litt fikk han forklart hva som hadde skjedd. I senga satt Isak uten truse… Helt totalt knust. Han hadde ikke hjerte gråt han. Pappa, jeg har lett og lett å finner ikke hjertet mitt noen sted. Robert hadde først ikke forstått hva han pratet om å hadde begynt med at alle har jo hjerter, men at vi ikke kan se det… Isak hadde blitt sint å sagt: joooooohooooo mamma har et hjerte som syntes! Robert hadde dratt litt på det å sagt noe som jaaaaaaveeeel??? Isak reiste seg opp å pekte på seg selv hvor tatoveringen var å sa: jeg så mamma sitt hjerte der å jeg har lett overalt etter mitt å det var ikke under senga en gang…. 

Robert fikk forklart at det var en tatovering akkurat som en tegning å de hadde kjent og hørt på hverandres hjerter så han slo seg til ro og sovnet… 

 

Isak er en liten luring. Han, Elida og Ludvig vil dere og bli kjent med i bloggen. Jeg valgte i dag å ikke skrive bare om sykdom og elendighet. Livet er jo mye mer en det. Å som mamma til 3 er det mye pøbelstreker og mye gøy jeg vil dele med dere. Slik at du kan bli kjent med meg og gjengen min. 

 

Blogges i morgen.. Nå skal jeg lage meg kyllingbaguett og sette meg å nyte ro og orden…  

 

Å følg med på Facebook og Instagram. Crohnsglede. Der legges ut alle innlegg og sprell. Takk for at DU er med på ferden med å opplyse, informere og gi forståelse av livet med kronisk sykdom. Men livet er mye mer en det.. Familien min er mitt alt. Selve livet. 

#barn #familie #skøyestreker #barnemunn #intimtatovering #tatovering 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg