Kakebaking, stikkpiller, blå ringer under øynene og kaos.

Ja slik er denne dagen. Natta med Isak har vært et sant mareritt. Isak våknet 23.00 å neste dose smertestillende er 01.00… Det er leeeeenge å ha vondt.. Det førte jo da til at når tiden for stikkpiller var endelig kommet var Isak lyyyys våken. Snakker sånn klar for ny dag våken. Jeg derimot? Oooooh hooooly macaroni… Jeg lå med Isak tett inntil meg som måtte fortelle meg det ene etter det andre. For joda, kos fra ungene er utrolig font set men kl 03.00 vil jeg sove! Ca kl 04.00 sovnet han. Våknet en gang til men da roet Han seg etter litt drikke.

 

Så til dagen i dag… Du står opp du føler deg rett og slett fyllesyk Fordi du har så underskudd på søvn.. Ser deg i speilet å de blå ringene under øynene er på størrelse med en panda sine… 

Urk… 

Men så starter dagen med livelig prat, Elida har funnet frem et skjørt hun vil ha på seg å jeg smiler av å se den lille jenta mi som er i ferd med å bli mer og mer selvstendig.  Frokosten til Isak er nye stikkpiller kald saft med isbiter og sjokkopops som er helt bløta å helt av melka. 

 

Ludvig stråler om kapp med sola å plutselig husker jeg på at min lille Ludde er 9 mnd i dag.  Tenk hvor den tiden har blitt av? Han er verdens fineste matmoms. Å med små krøller som stikker frem i tinningen må han få nytt klengenavn er vi enige om. Krøllebølla. 

 

Nå skal sjokoladekake uten Egg lages (oppskrift finner du HER )  til dåpsfest i morgen. Hvor jeg og Robert er faddere. Mat skal gies, unger skal koses med å midt oppi alt dette skal vi prøve å få huset litt Fixa før helga.. 

Kaos.

fant ut at jeg må ordne med klær til alle 5 og… Jaja, takk Gud for sminke, blide unger, kake deig og fredag! 

Skriver mer i kveld.. 

#crohnsglede #kakeutenegg #trøtt #9mnd #baby #storebror #utslitt #familie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg