hyyyysj la mamma få en liiiiiten hvil?? Neppe med 3 trollunger i hus

Etter ekstremt lite søvn over tid ga jeg ordre til Robert om å ta en hvil på sofan i formiddag… Ludvig sov, Isak så på film og jeg ruslet med husarbeid. Han fikk slappet av i fred og ro..

for litt siden tenkte jeg at nå kan jeg ta meg 10 min på sofan? Ungene er opptatt med sine ting å Robert er jo hjemme.. 

I det jeg lukker øynene begynner stemmene til ungene å øke i volum, krangling, hopping, slå ting i gulvet osv… Lydene borrer seg inn i hodet å jeg kniper øynene igjen. Later som jeg ikke hører, må jo funke? 

Så begynner masingen. Mamma Isak hopper, mamma se på meg? Ååååååååh maaaaammaaaa  hjeeeeelp meg da!  

Litt irriterende? Jeg innser at søvn er umulig for en mamma mens ungene er våkene. 

Hva er årsaken tro? Pappa’ne får ligge timesvis å de er stille til og med. En mamma spør om 10 min å helvete bryter løs.. 

Nå er jeg lys våken å hva gjør ungene nå? Sitter helt rolig, ingen krangling osv… 

Nå som det ikke blir søvn blir det å planlegge når jeg skal få farget håret osv før helgen.. 

Bedre lykke neste gang? 

#sliten #mamma #urettferdig #crohnsglede #crohns #familie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg