Tusen takk kjære DU!

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få så mye respons på innleggene mine. Men jeg er så takknemlig. Jeg ser at mange har lest og fått med seg de siste innleggene mens de første innleggene har blitt mindre lest. Linker til dem så du kan lese om du vil. første innlegg er HER. Innlegget som kom rett etterpå henger sammen med det innlegget. Forklarer mye. HER kan du lese om mine år som alvorlig syk og ung. Så til mitt innlegg jeg gruet meg så for å dele. Innlegget jeg blottla meg selv helt. HERkan du lese om hvor fort smertelindring kan gå skikkelig ille… 

 

Jeg vil takke alle mine lesere for meldinger, delinger, koselige kommentarer, varme hilsninger osv. Jeg kommer til å blogge flere ganger om dagen om masse forskjellig. 

Legg meg gjerne til om du har blogg selv. 

Husk: livet blir hva du gjør det til! Lev livet! 

Nå er det mating, bleieskift osv som gjelder. Men tusen takk for responsen. Jeg er overveldet, lykkelig å glad. 

#crohnsglede #takk #syk #selvelivet #mamma #takknemelig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg