Holder på å bli gal av søvnmangel!!!


Med en baby på 9 mnd som helst vil henge på mamma, en gutt på straks 4 som tok mandler og falske mandler om fredag er søvn skikkelig mangel vare. Er innafor med en hvil på gulvet da sant? 

Alle mødre kan relatere seg til søvnmangelen som tilslutt blir så ekstrem at en bare eksisterer.. Blir en robot.. 

Men hva gjør man ikke for ungene? Isak har det kjempe vondt. Å nettene tilbringer jeg i en junior seng eller luftmadrass på rommet til Isak. Med han tett inntil meg mens jeg stryker, synger og trøster. Han har virkelig hatt mye vondt. Å medisiner får han og på natta så siden Robert er hjemme i pappaperm tar han seg av Ludvig (Ludde som vi kaller han) og jeg tar Isak. Elida som blir 7 i år sover heldigvis på natta men hjelper lite nå gitt… 

 

Gjennomsnittet ligger på 3-4 t søvn i døgnet nå.. 

Ikke rart man blir gal? Dagene går til pannekakesteking, minions film og mye trøst…(pannekaker er det eneste isak’n vil ha)  Behovet for litt luft begynner å bli stort kjenner jeg. 

 

Nok syting. I kveld kommer et blogginnlegg om hvordan jeg og Robert møttes å litt om våre 3 søte små. 

Ha en deilig ettermiddag. Å mødre: vi er Hverdagshelter. 😘 

#mamma #familie #søvnmangel #sykdom #trøtt #3barnsmamma 

Crohnsglede. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg